Excellent quality plants dispatched and delivered quickly in safe and secure packaging. Had a slight mishap with the ordering process being that it was an email offer where the link took me straight...
Read more
Amy
Suttons
3 years ago
Thank you for your review. It is great to hear that you were happy with all aspects of the service received and that the error was quickly dealt with by our experienced Customer Service Team, we appreciate your great feedback! Kind Regards, Amy, Suttons Customer Care
Product reviews
Amy
Suttons
3 years ago
Thank you for your review. It is great to hear that all your Clematis plants are growing well and were a good size on arrival, we appreciate your comments. Kind Regards, Amy
Disappointed that despatch was supposed to be during August and only just made it on 31 August with receipt 3 September. Given the small size of the plug plants, which I expected, I now don't now...
Read more
Emily
Suttons
3 years ago
We apologise for any delay that occurred with the dispatch of your plants. The planned despatch times provided are based on the best estimations we have for when the plants will be in optimal condition for dispatched assuming the plants respond as planned. Although we try to stick as closely as possible to published despatch dates, we believe that the most important thing is to send plants out as soon as they are in prime condition for despatch and this may not be quite as originally planned but we are sure to dispatch them as soon as they are ready and have time to still grow and perform to their full potential. As a winter flowering variety we are confident your pansies will flourish when grown on following the care instructions provided.
Product reviews
Emily
Suttons
3 years ago
We are sure to dispatch our plants as soon as they are ready and have time to grow and perform to their full potential. As a winter flowering variety we are confident your pansies will flourish when grown on following the care instructions provided. If you do have any concerns please contact our Customer care team who will be happy to assist.
Lovely little lavenders , unfortunately 4 out of the 24 were a bit sickly and didn’t make it. Then another 2 the same. However I asked customer service for replacements, the offer had ended but they...
Read more
Amy
Suttons
3 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that you had some issues with a couple of the lavender received, we are pleased to hear that our customer service team were able to offer a resolution and we appreciate your feedback. Kind Regards, Amy, Suttons Customer Care
Product reviews
Amy
Suttons
3 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that you had some issues with a couple of the lavender received, we are pleased to hear that our customer service team were able to offer a resolution and we appreciate your feedback. Kind Regards, Amy
The plants arrived and only 6 of the
24 plug plants were alive. When I emailed the offered me £5 off my next order
Amy
Suttons
3 years ago
We are sorry to hear that several of the plants did not arrive in the condition that you were expecting, we can see that this was a free product with seeds provided and as such the advisor offered a £5 voucher as a gesture of good will. Apologies for any disappointment caused. Kind Regards, Amy, Suttons Customer Care
Product reviews
Amy
Suttons
3 years ago
We are sorry to hear that several of the plants did not arrive in the condition that you were expecting, we can see that this was a free product with seeds provided and as such the advisor offered a £5 voucher as a gesture of good will. Apologies for any disappointment caused. Kind Regards, Amy,
Date of purchase: 31/08/2022
0
Share
KS
Kevin Stevens
Feefo Verified
3 years ago
What Kevin Stevens said about Suttons:
Poorly packed.
Sent out by Royal Mail just as they went on strike.
Plants in very poor condition, probably only about a dozen will survive.
Emily
Suttons
3 years ago
We are so sorry to hear that you are not happy with your order on this occasion, and this arrived in poor condition, this is very disappointing and certainly not up to our high standards of quality. Customer satisfaction is very important to us, and we always want to hear from our customers if there are any issues with the condition of plants on delivery. Please contact our customer care team directly via phone or email regarding your disappointment and they will be happy to assist you with a resolution.
Product reviews
Emily
Suttons
3 years ago
We are so sorry to hear that you are not happy with your order on this occasion, and this arrived in poor condition, this is very disappointing and certainly not up to our high standards of quality. Customer satisfaction is very important to us, and we always want to hear from our customers if there are any issues with the condition of plants on delivery. Please contact our customer care team directly via phone or email regarding your disappointment and they will be happy to assist you with a resolution.
Date of purchase: 31/08/2022
0
Share
MC
Malcolm Chrystal
Feefo Verified
diss
3 years ago
What Malcolm Chrystal said about Suttons:
seven of the lavender plants ok the rest very very small just disappointing
Amy
Suttons
3 years ago
We are sorry to hear that some of your plants were smaller than expected, we can see that you ordered our smaller plug plants which are between 3-6cm from root to tip, after growing on they should soon develop and grow. Kind Regards, Amy, Suttons Customer Care
Product reviews
Amy
Suttons
3 years ago
We are sorry to hear that some of your plants were smaller than expected, we can see that you ordered our smaller plug plants which are between 3-6cm from root to tip, after growing on they should soon develop and grow. Kind Regards, Amy
Date of purchase: 31/08/2022
0
Share
DH
David Hobbis
Feefo Verified
3 years ago
What David Hobbis said about Suttons:
Nice plants.always satisfied
Amy
Suttons
3 years ago
Thank you for your review. It is great to hear that you are consistently happy with the plants received. Kind Regards, Amy, Suttons Customer Care
Product reviews
Amy
Suttons
3 years ago
Thank you for your review. We are sorry to hear that a couple of the plants did not make it, we hope the remainder of the collection goes on to thrive and we appreciate your comments. Kind Regards, Amy
Had to wait a while for the plants to be ready for delivery.
But good email communication to keep me posted on delivery times.
Delivered in a good state - All but 2 out if the 30 plug plants...
Read more
Amy
Suttons
3 years ago
Thank you for your review, we appreciate your comments. It is great to hear that you are happy with your order and although plants were later than expected that we kept you informed of delays and despatch dates. It is always good to hear positive reviews and we pride ourselves in making sure your order is great quality and arrives as quickly as possible. We are sorry to hear that 2 of the plugs did not make it, we are pleased to hear that the majority are doing well and appreciate your comments. Kind Regards, Amy, Suttons Customer
Product reviews
Uploaded media
View all media (1)
Amy
Suttons
3 years ago
Thank you for your review. These are our smaller plugs plants which do require some growing on and we are sorry you were not aware of this. We have got comprehensive growing guides on our website but we do appreciate your comments and will pass on your feedback. Kind Regards, Amy
Thank you for your review. It is great to hear that you were happy with the speed of delivery and quality of plants, we appreciate your great feedback. Kind Regards, Amy, Suttons Customer Care
Suttons is an internationally renowned supplier of flower and vegetable seeds, young plants, bulbs, fruit bushes and other horticultural products to amateur gardeners. We have a reputation for quality and service that is second to none, and a remarkable history that goes back over two hundred years!
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Suttons is an internationally renowned supplier of flower and vegetable seeds, young plants, bulbs, fruit bushes and other horticultural products to amateur gardeners. We have a reputation for quality and service that is second to none, and a remarkable history that goes back over two hundred years!