Thank you, Ruth – I’m really pleased to hear your order and delivery went smoothly and that you’re happy with the prices. We look forward to helping with your garden again soon.
Produktomdömen
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks so much for your detailed review, Ruth – it’s great to hear the fold-away staging is working so well for your seed trays and freeing up space later in the season. 🌱
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks, Ruth. Our *Thermal Extra Grip Gardening Gloves – Latex All Purpose* are designed for strong grip, protection and flexibility when working in the garden.
Very good, quick delivery.
Website clear and easy to use
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your lovely feedback – we’re delighted you found the delivery quick and the website easy to use. We really appreciate you taking the time to leave a review.
Produktomdömen
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your lovely feedback – it’s great to hear the screening was easy to install, looks good, and is helping keep next door’s dogs at bay.
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your lovely feedback – it’s great to hear the screening was easy to install, looks good, and is helping keep next door’s dogs at bay.
Köpdatum: 02/04/2026
0
Dela
Betrodd kund
Feefo-verifierat
6 months ago
Rapid delivery - driver friendly and helpful in getting item into house.
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your lovely feedback – I’m pleased to hear your delivery arrived quickly and that the driver was so helpful getting it into your home.
Produktomdömen
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks for your feedback – we’re glad you found it easy to set up and a good addition to your garden. We’ll certainly pass on your comments about adding a timer switch and pricing to the relevant team so we can keep improving.
My order was split into two parts.
Part 1 was delivered and was wrong - similar but wrong. I called their customer services and explained this and clarified via email what the exact product was....
Läs mer
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for sharing this; I’m really sorry for the repeated wrong deliveries and the inconvenience caused. We clearly let you down here, so please email our team with your order details so we can look into this and try to make it right.
Produktomdömen
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks for your feedback – I’m glad it looks great in your garden, and I’ll pass on your comments about bending at the joint so we can look at improving this.
Köpdatum: 02/04/2026
0
Dela
Betrodd kund
Feefo-verifierat
6 months ago
Excellent
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for your excellent feedback, we really appreciate it!
Produktomdömen
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you so much for your feedback – we’re delighted to hear you’ve had an excellent experience with our customer service.
My order has not been received - when I chased I was advised it had been damaged before delivery and sent back. If I hadn’t contacted them I would never have known.
Another one was promised and the...
Läs mer
primrose-uk
Primrose
6 months ago
I’m really sorry for the poor communication and the delay with your replacement and refund. Please email our team with your order details so we can urgently check the replacement dispatch and ensure your delivery fee refund is processed.
Prompt delivery. Good that price was discounted although cost of postage was a bit on the high side.
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks, David – I’m glad you’re happy with the product and prompt delivery, and I appreciate your feedback about the postage cost, which we’ll certainly take on board.
Produktomdömen
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thanks, David – we’re delighted to hear the aerator is working so well for your wildlife pond and that installation was straightforward. It’s great to know you’re pleased with the performance and quiet motor.
Thanks for your feedback, and I’m sorry the quality wasn’t what you expected. We try to get it right but failed this time, so please contact us so we can look into your order and try to make things right.
Produktomdömen
primrose-uk
Primrose
6 months ago
Thank you for taking the time to share such detailed feedback, and I’m really sorry for the inconvenience and disappointment you’ve experienced with this water feature. This is not the standard we aim for, and your comments on delivery, quality and design will be passed on so we can improve.
We are passionate about gardens and have been selling outdoor living products online since 2003. Established in the UK, our roots are firmly grounded in gardening. Our in-house experts are always looking for new innovations in outdoor living and keeping up with the latest trends to be at the forefront of the gardening industry. This means we can bring you the best product at the best price, delivered to your door.
Vi samlar självständigt in feedback på uppdrag av de företag som samarbetar med oss. Vår plattform vänder sig endast till verifierade köpare, så du kan vara säker på att du läser omdömen från verkliga kunder.
Bara kunder med inköpsbevis kan lämna ett Feefo-omdöme. Vi säkerställer detta genom att kontakta köparna direkt efter transaktionen.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
Vi kontrollerar att omdömena kommer från verkliga kunder genom att matcha dem med en försäljning eller transaktion. Kunderna erbjuds att lämna ett omdöme bara när de har köpt något från företaget.
We are passionate about gardens and have been selling outdoor living products online since 2003. Established in the UK, our roots are firmly grounded in gardening. Our in-house experts are always looking for new innovations in outdoor living and keeping up with the latest trends to be at the forefront of the gardening industry. This means we can bring you the best product at the best price, delivered to your door.