The shoes I received were not as wide as previous shoes I bought from you.
They were too snug and had to return them. I returned them a few days ago.
They arrived fast and they were easy to order.
Emma
Cosyfeet
4 months ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. Once we receive the order back we will happily issue you with a refund.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
제품 리뷰
Emma
Cosyfeet
4 months ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. Once we receive the order back we will happily issue you with a refund.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
구매일: 01/12/2025
0
공유
MS
Marijo Stewart
Feefo 인증됨
USA
4 months ago
Emma
Cosyfeet
4 months ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. You are more than welcome to return them to us for a refund. We offer a 90 days returns policy.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
제품 리뷰
Emma
Cosyfeet
4 months ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. You are more than welcome to return them to us for a refund. We offer a 90 days returns policy.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
Emma
Cosyfeet
4 months ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. You are more than welcome to return them to us for a refund. We offer a 90 days returns policy.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
Uncomfortable because the toes are narrow and pointed and the heels are wide and floppy.
Emma
Cosyfeet
4 months ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. You are more than welcome to return them to us for a refund. We offer a 90 days returns policy.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
제품 리뷰
Emma
Cosyfeet
4 months ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. You are more than welcome to return them to us for a refund. We offer a 90 days returns policy.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order proved to be unsuitable. We can see by our records that we have sent you a returns label with all the relevant information on how to return. Once we receive the order back we will happily issue a refund.
If you are still experiencing problems please call us on 1833 8521466.
신뢰할 수 있는 고객
5 months ago
Thank you for resolving my issue.
제품 리뷰
Emma
Cosyfeet
5 months ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order proved to be unsuitable. We can see by our records that we have sent you a returns label with all the relevant information on how to return. Once we receive the order back we will happily issue a refund.
If you are still experiencing problems please call us on 1833 8521466.
Emma
Cosyfeet
5 months ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order proved to be unsuitable. We can see by our records that we have sent you a returns label with all the relevant information on how to return. Once we receive the order back we will happily issue a refund.
If you are still experiencing problems please call us on 1833 8521466.
Ordered socks over the phone--pleasant and helpful person took my order. Answered all my question with thoughtful answers.
제품 리뷰
구매일: 24/11/2025
0
공유
JH
Julie Harris
Feefo 인증됨
USA
5 months ago
Cosyfeet에 대한 Julie Harris의 의견:
Excellent email communication when I needed to return the first pair of boots; ordered a size larger. Return was prepaid; a big big plus given overseas transport.
제품 리뷰
구매일: 26/11/2025
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
5 months ago
Shipping is quite fast considering they come from the UK. I was surprised at the amount of the duty ($20). I needed to return an item and had trouble printing the return label - it was either much...
Thank you for your feedback.
Please accept our apologies it appears that your order has gone astray in the post. We can see by our records that we despatched a replacement order on the 17.12.2025, therefore this should be with you shortly.
Please accept our apologies for any disappointment and inconvenience this may cause.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
제품 리뷰
Emma
Cosyfeet
4 months ago
Thank you for your feedback.
Please accept our apologies it appears that your order has gone astray in the post. We can see by our records that we despatched a replacement order on the 17.12.2025, therefore this should be with you shortly.
Please accept our apologies for any disappointment and inconvenience this may cause.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
There’s wide fitting and then there’s Cosyfeet! Specially designed to fit and flatter swollen feet, our premium footwear is exceptionally wide, deep and roomy. All our styles have the same extra roomy fitting (6E for women and 3H for men) and can be adjusted to fit a range of swelling.
There’s wide fitting and then there’s Cosyfeet! Specially designed to fit and flatter swollen feet, our premium footwear is exceptionally wide, deep and roomy. All our styles have the same extra roomy fitting (6E for women and 3H for men) and can be adjusted to fit a range of swelling.