Tenon Tours creates personalized trips that connect you to the best of Europe.
Servicio
4.8
/5
5
4
3
2
1
60
3
0
1
2
66
valoraciones en el último año
Mostrando 761 reseñas
DO
Donald
Verificada por Feefo
6 years ago
Lo que Donald dijo sobre Tenon Tours:
I didn’t purchase any trip on 9/22. Not sure why I was sent this survey.
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Hi Donald, sorry for any confusion! You received this feedback request after rescheduling a trip with Tenon Tours. If you have any questions, please contact us at travel@tenontours.com or reach out directly to your By-Your-Side Service team member.
DO
Donald
5 years ago
Thanks
0
Compartir
GR
Gregory
Verificada por Feefo
6 years ago
Lo que Gregory dijo sobre Tenon Tours:
They have been awesome through all this pandemic stuff. Courtney has answered all of our questions and made rescheduling as easy as possible.
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
We're happy that you had a great experience with Courtney. We're sorry you had to reschedule, but are looking forward to hearing about your trip to Ireland!
0
Compartir
LY
Lynna
Verificada por Feefo
6 years ago
Lo que Lynna dijo sobre Tenon Tours:
Glad I chose Tenon.
Natasha answers all my questions, provides informative feedback, and is very patient with me. My trip has been rescheduled for May 2021 from July 2020. Glad I chose Tenon for my first international...
Leer más
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Thanks for your review, Linda! We are glad that you choose to work with us as well. We can't wait to hear about your first international trip to Ireland.
2
Compartir
Cliente de confianza
Verificada por Feefo
6 years ago
Beware if you need to make a change
Service was ok before the pandemic and then it was difficult to talk to someone and figure out how to proceed with canceling or moving our trip.
Be aware that you can’t get a refund from them if you...
Leer más
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Thank you for your review. We apologize for any delay in communication while adjusting your travel plans. Our team was working diligently to assist all our travelers, but we realize that this may have caused a slower response than normal and therefore, some confusion. Please know that our Cancel For Any Reason Waiver (CFAR) with the purchase of TripMate Travel Protection states that refunds will be issued as future travel credits.
Your satisfaction remains a high priority to us. If you have further concerns or questions, please feel free to email us at travel@tenontours.com or contact your By-Your-Side Service team member directly.
1
Compartir
RA
Ralph
Verificada por Feefo
Katy, TX
6 years ago
Lo que Ralph dijo sobre Tenon Tours:
Good communication and service. Act quicker on Covid-19 changes.
Overall it's been a very good experience. I was disappointed in the handling of Covid-19 related changes until Tenon made the call to delay.
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Hi Ralph, thank you for your feedback. We apologize for the delays in communication as our team was working with booked travelers in order of departure date. However, we're glad that you were happy overall with our service and look forward to having you travel with us soon.
0
Compartir
Cliente de confianza
Verificada por Feefo
6 years ago
Great communication, and hassle free rescheduling. Excellent service so fa
I was able to reschedule my trip - and even add a person - with no trouble. Communication has been good, and continuous throughout the process. I am confident we will be well looked after when the...
Leer más
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Thank you for sharing your feedback with us! We are looking forward to your trip to England.
0
Compartir
Cliente de confianza
Verificada por Feefo
6 years ago
Great Customer Service
This has been an extraordinary year, so it's hard to give an unbiased account of my experience with Tenon Tours. However, I will point out that we were misled on the trip insurance. We were under...
Leer más
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Thank you for your feedback! We apologize for the communication delays while adjusting your travel plans -- we realize that we had a slower response than usual however we are working to streamline our process to eliminate this in the future.
We're sorry for any misleading communication regarding our travel insurance and understand your concern. We hope that you are excited for your upcoming trip to Ireland and look forward to hearing about it.
0
Compartir
CH
Chuck
Verificada por Feefo
6 years ago
Lo que Chuck dijo sobre Tenon Tours:
Tenon Tours promised to look into a refund for plane flights not used this summer and generated a refund to me for those flights in a timely fashion. Great work!
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
We're happy to hear that you were satisfied with our customer service! Thank you for sharing and we hope to travel with you soon.
0
Compartir
JO
John
Verificada por Feefo
ARLINGTON HEIGHTS Illinois,
6 years ago
Lo que John dijo sobre Tenon Tours:
Janet and Natasha save our trip...!
Janet Dudley was our initial contact followed by Natasha Pereira after Janet suffered a death in her family. Both women were outstanding in dealing with a complex trip involving multiple people and...
Leer más
Elizabeth
Tenon Tours
5 years ago
Hi John, we really appreciate your feedback. I will be sure to pass this along to Janet and Natasha as well. Thank you for choosing to reschedule your trip to Ireland with us - we are looking forward to hearing all about it!
0
Compartir
KA
Kathleen
Verificada por Feefo
6 years ago
Lo que Kathleen dijo sobre Tenon Tours:
I haven't heard anything from them since I told them back in May that we wanted to rebook the trip. I would really like to know that they are working on it, have it set up, etc. - I have flights I...
Leer más
Elizabeth
Tenon Tours
6 years ago
Hi Kathleen,
Thank you for your review. We are sorry that you have been waiting for a response from our team regarding your upcoming trip. We have checked your booking records and see that your By-Your-Side Service℠ TEAM member reached out earlier this month to discuss your travel plans.
If you have further questions or concerns, please do not hesitate to reach your BYSS member directly. You may also contact us at travel@tenontours.com or 1.855.468.3666.
Nuestros premios independientes reconocen a las mejores marcas por su servicio al cliente. Los ganadores se deciden en función de las valoraciones que reciben de sus clientes.
Recogemos reseñas de forma independiente en nombre de las empresas que trabajan con nosotros. Nuestra plataforma solo llega a compradores verificados, por lo que puede estar seguro de que está leyendo reseñas de clientes reales.
Solo los clientes con prueba de compra pueden dejar una reseña en Feefo. Nos aseguramos de ello poniéndonos en contacto con los compradores inmediatamente después de la transacción.
Verificamos que las reseñas procedan de clientes auténticos relacionándolas con una venta o transacción. Solo se invita a la gente a dejar una reseña después de hacer una compra con nosotros.
Verificamos que las reseñas procedan de clientes auténticos relacionándolas con una venta o transacción. Solo se invita a la gente a dejar una reseña después de hacer una compra con nosotros.