Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the issue with your order.
We’re sorry that one of the items was missing from your parcel. While we work hard to minimize packing errors, occasional mistakes can happen, and we regret that this occurred with your order. A refund for the missing item was processed on 01/29/2026 and should now be reflected in your account.
We truly appreciate your patience and understanding, and we’ll continue striving to provide a smoother ordering experience in the future.
Best wishes,
Anna and the WEBS Customer Service Team
Product reviews
Anna
WEBS
2 months ago
Thank you for your feedback, and we’re very sorry for the inconvenience caused with your order.
Unfortunately, the Clover 32" PRO Takumi Bamboo Circular Knitting Needles – US 15/10.00mm you ordered was no longer in stock, so we were unable to send a replacement. A refund for the missing item was processed on 01/29/2026. We also attempted to reach you by phone on the same day but were unable to get through, so we left a voicemail to let you know about the refund.
We work hard to keep packing errors to a minimum, but occasionally mistakes do happen, and we sincerely apologize that this occurred with your order. We also apologize for the delay in resolving this issue and for any frustration it caused. Your feedback is important to us, and we’ll continue working to improve our service.
Best wishes,
Anna and the WEBS Customer Service Team
Anna
WEBS
2 months ago
Thank you for your rating! We’re delighted to hear that you’re enjoying your yarn.
Best wishes,
Anna and the WEBS Customer Service Team
Hello,
Thank you for your feedback. I’m sorry to hear that you felt this way - that’s certainly not the impression we want to leave.
I’ve checked on our side and I’m unable to find any recent email correspondence from you. If you need any assistance, please don’t hesitate to reach out - we’re more than happy to help and ensure you receive the support you need.
If your comment relates to the number of newsletters you’re receiving, you can easily reduce them to just one per week. There’s an option to adjust your preferences at the very bottom of any of our emails.
We truly appreciate your feedback and the opportunity to improve.
Best wishes,
Julie and the WEBS Customer Service Team
GB
Gerald Bliss
2 months ago
At no point in the aspp did I see a method for contacting you via email. Leaving an app rating is always the best way, so everyone can see your app's weaknesses.
Anna
WEBS
2 months ago
Thank you for your follow-up.
We’d like to clarify that we don’t have an app, we operate entirely through our website. Our contact details are available at the bottom of the website page under the Customer Care section, and you can also find them via the Help Centre button in the same section.
For your convenience, you can also reach us directly by email at customerservice@yarn.com. Additionally, we offer an online chat service - simply press the Help button located at the bottom right corner of the website to get in touch with our team.
We appreciate you taking the time to share your experience and hope this makes contacting us easier in the future.
Best wishes,
Anna and the WEBS Customer Service Team
Product reviews
Yuliia
WEBS
2 months ago
I’m so glad to hear you’re enjoying the needles - thank you for that!
I’m sorry the emails have felt overwhelming. You can easily reduce them to just one per week using the link at the very bottom of any of our emails.
We appreciate your feedback!
Best wishes,
Julie and the WEBS Customer Service Team
Thank you for your feedback. We’re glad the return has been arranged.
Once the items have been received and processed at our warehouse, we’ll handle the remainder and you’ll receive a separate email confirming the refund.
Best wishes,
Anna and the WEBS Customer Service Team
Product reviews
Anna
WEBS
2 months ago
Thank you for your feedback!
We’re delighted to hear you couldn’t wait to start knitting, that’s always a great sign. It’s even better to hear that your sweater is already receiving so many compliments!
Plymouth Yarn Aireado is a gorgeous choice, and we’re thrilled that you’re enjoying working with it.
Best wishes,
Anna and the WEBS Customer Service Team
Anna
WEBS
2 months ago
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the yarn didn’t feel as soft as expected and that the color differed from the photo.
While we make every effort to show accurate colors and textures, variations can occur due to screen settings, lighting, and slight differences in the yarn itself.
We appreciate your understanding and your input helps us improve.
Best wishes,
Anna and the WEBS Customer Service Team
Actually, once I received the product, very happy. The shipping and follow up for shipping was not fun. Product did not come so tried to follow up and found it was stuck in a post office. USPS...
Read more
Anna
WEBS
2 months ago
Thank you for your feedback.
We’re so pleased to hear that you’re happy with the product itself, that truly means a lot to us. However, we’re very sorry that your shipping experience did not meet expectations.
As we handle a large volume of orders each day, we’re unfortunately unable to proactively monitor the tracking progress of every individual parcel. If anything appears unusual or delayed in the tracking updates, we always encourage customers to contact us directly. Once we’re made aware of an issue, we’re more than happy to step in and follow up with the postal service on the customer’s behalf to help move things forward.
We really appreciate you sharing your experience, and we’re glad that the matter was resolved and your order reached you safely.
Best wishes,
Anna and the WEBS Customer Service Team
WEBS - America's Yarn Store is located in the picturesque Pioneer Valley of Western Massachusetts. WEBS started as a family-owned business and has been the destination for knitters, crocheters, weavers, and spinners for over 45 years.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
WEBS - America's Yarn Store is located in the picturesque Pioneer Valley of Western Massachusetts. WEBS started as a family-owned business and has been the destination for knitters, crocheters, weavers, and spinners for over 45 years.