What Jayne Worthington said about Unbeatable Blinds Limited:
Good service would appreciate more communication when sending.
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Date of purchase: 28/06/2025
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
9 months ago
Service was poor and unprofessional
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good afternoon,
Thank you for sharing your feedback.
We have reviewed your order and can see you ordered 64.5cm RECESS width, we clearly stipulate on this particular product description that we will deduct 15mm from the width to accomodate a recess specification, therefore the 63cm was correct.
Fortunately, you had purchased measure protect insurance and we could replace the blinds, the cost to you was £9.95 to cover the delivery cost for the replacement.
In regard to the cut of the blind, there is no mention of this on the communication to customer support, if you can send some images showing the issue we can assess this further.
Regards.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good afternoon,
Thank you for sharing your feedback.
We have reviewed your order and can see you ordered 64.5cm RECESS width, we clearly stipulate on this particular product description that we will deduct 15mm from the width to accomodate a recess specification, therefore the 63cm was correct.
Fortunately, you had purchased measure protect insurance and we could replace the blinds, the cost to you was £9.95 to cover the delivery cost for the replacement.
In regard to the cut of the blind, there is no mention of this on the communication to customer support, if you can send some images showing the issue we can assess this further.
Regards.
Unbeatable Blinds.
Good afternoon,
Thank you for sharing your feedback.
We have reviewed your order and can see the product you ordered had a 14-16 working day lead time.
The order was was delivered on the 16th working day which is within the specified lead time. We apologise for any confusion relating to the dates as lead times are fabric and blind type specific.
Regards.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good afternoon,
Thank you for sharing your feedback.
We have reviewed your order and can see the product you ordered had a 14-16 working day lead time.
The order was was delivered on the 16th working day which is within the specified lead time. We apologise for any confusion relating to the dates as lead times are fabric and blind type specific.
Regards.
Unbeatable Blinds.
Date of purchase: 27/06/2025
0
Share
WG
William Graham
Feefo Verified
Leicester
9 months ago
What William Graham said about Unbeatable Blinds Limited:
Delivered on time
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Date of purchase: 09/07/2025
0
Share
JA
Julie Anderson
Feefo Verified
Boness
9 months ago
What Julie Anderson said about Unbeatable Blinds Limited:
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Absolutely ridiculous. Customer service and company only want money
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good afternoon,
Thank you for sharing your feedback.
We have reviewed your order and can see you ordered 89mm vertical blind. Due to some communication confusion whereupon it was noted that you had received 127mm slats in error we remade the slats which again arrived as 89mm vanes, which is correct as this is what you have ordered.
It became evident that the confusion was you expected 127mm slats bit received 89mm which is what we sell and advertise and therefore the order was correct.
It is unfortunate that you had not ordered what you required however we manufactured the blinds twice to your specification.
We apologise for any disappointment.
Regards.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good afternoon,
Thank you for sharing your feedback.
We have reviewed your order and can see you ordered 89mm vertical blind. Due to some communication confusion whereupon it was noted that you had received 127mm slats in error we remade the slats which again arrived as 89mm vanes, which is correct as this is what you have ordered.
It became evident that the confusion was you expected 127mm slats bit received 89mm which is what we sell and advertise and therefore the order was correct.
It is unfortunate that you had not ordered what you required however we manufactured the blinds twice to your specification. We have not done anything wrong here. We do apologise for the confusion in regard to the slat size received,
We apologise for any disappointment.
Regards.
Unbeatable Blinds.
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this kind review!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Date of purchase: 07/07/2025
0
Share
ID
Ian Dempsey
Feefo Verified
Birmingham
9 months ago
What Ian Dempsey said about Unbeatable Blinds Limited:
Cannot fault the blind. Looks good, easy to fit and installation was easy
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Date of purchase: 08/07/2025
0
Share
MG
Monika Grotowska
Feefo Verified
Southampton
9 months ago
What Monika Grotowska said about Unbeatable Blinds Limited:
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Product reviews
Unbeatable Blinds
Unbeatable Blinds Limited
9 months ago
Good morning,
Thank you for taking the time out of your day to share this wonderful review with 5 stars no less!
We are delighted to hear that all aspects of the product and service received were to your satisfaction.
We hope to be of service again in the future.
Kind regards,
Laura.
Unbeatable Blinds.
Unbeatable Blinds Limited is a company which trades online only in the manufacture and supply to the public of all types of window blinds. The company operates throughout the UK.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Unbeatable Blinds Limited is a company which trades online only in the manufacture and supply to the public of all types of window blinds. The company operates throughout the UK.