Absolutely disgusted... I was charged x3 times for the same suit, rang up next day for refund, said it would be done immediately, this was on the 9th December... Left it a week, still nothing, rang...
Read more
Moss Bros.
Moss Bros Hire
11 years ago
Thank you for your feedback. We are disappointed to read of you recent experience with our hire online services.
Due to a fault with the payment system, you were unfortunately charged extra for your hire. Further investigation was carried out to find payments in order for us to refund. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.
We can confirm your refund has been processed, please allow 5 working days for the refund to be completed and to show on your bank statement.
Kind Regards,
Moss Bros Customer Services
Miss broad cyst service were good in following up my issue although the initial contact with them was poor. I really think you should get rid of Dpd as a delivery company
Terrible web site when trying to purchase. Was locked out for 24 hours. Used different email address. Called Customer Service who was rude and unhelpful. Only persevered because suit rental was good....
Read more
Moss Bros.
Moss Bros Hire
11 years ago
Good morning,
Thank you for your recent feedback,
We are sorry to hear of your cause for complaint, and assure you this isn't indicative of the level of service we usually provide.
You feedback has been passed over to our web developers, this will enable us to improve our services going forward.
We would like to offer our sincere apologies for any inconvenience caused to you.
Kind Regards,
Moss Bros Customer Service
Product reviews
Date of purchase: 21/12/2014
0
Share
Trusted Customer
11 years ago
excellent, prompt and polite service
Product reviews
Date of purchase: 19/12/2014
0
Share
Trusted Customer
11 years ago
Clear website for ordering and friendly, helpful staff in the Nottingham store.
Service in the shop was bad. I ended up visiting the shop 3 times before I had my costume. When I finally could collect my order, it turned out that one of the buttons was still off, despite the...
As the nation's number one men's suit specialist, Moss Bros Hire offers a wide range of formalwear for every special occasion. Whether required for a wedding, a black tie event or Royal Ascot, we have a solution to suit you.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
As the nation's number one men's suit specialist, Moss Bros Hire offers a wide range of formalwear for every special occasion. Whether required for a wedding, a black tie event or Royal Ascot, we have a solution to suit you.