LTS perfect for the tall women, no matter your age.
Quick and efficient.
Love LTS clothes as fit perfectly and descriptions very accurate.
Wish the shops existed but happy with everything I order.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
9 days ago
At last maternity leggings for the longer leg.
0
Share
KQ
Kay Devlin-Quarrington
Feefo Verified
GBR
9 days ago
What Kay Devlin-Quarrington said about Long Tall Sally:
Excellent service
Excellent
0
Share
EL
Elsie
Feefo Verified
GBR
9 days ago
What Elsie said about Long Tall Sally:
Continued good service
Good service as always, no issues but would still like cheaper delivery, more offers etc :)
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
9 days ago
Arrived promptly
0
Share
KM
Koen Mioulet
Feefo Verified
NLD
9 days ago
What Koen Mioulet said about Long Tall Sally:
Very elegant, affordable tall boots
I order LTS regularly; usually swift handling and delivery. So far never a faulty delivery
0
Share
JW
Julie Williams
Feefo Verified
10 days ago
What Julie Williams said about Long Tall Sally:
Refunded quickly and promptly thank you
Michelle
Long Tall Sally
9 days ago
Thank you for your lovely feedback! We’re glad we could process your refund quickly and promptly. We really appreciate your understanding and hope to have the opportunity to serve you again in the future. 😊
0
Share
PC
Patricia CrowChild
Feefo Verified
CAN
10 days ago
What Patricia CrowChild said about Long Tall Sally:
Summer and Fall apparells.
The clothes I ordered all fit perfectly and the service was excellent.
0
Share
PC
Patricia CrowChild
Feefo Verified
CAN
10 days ago
What Patricia CrowChild said about Long Tall Sally:
Fall apparels
I love the service I receive my parcels in a week and sometimes just a litter over a week.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
10 days ago
Customer service does not provide service and refuses to solve problems
I already did and I will continue to do this.
Michelle
Long Tall Sally
9 days ago
We’re sorry to hear that you feel this way, as we always aim to provide a helpful and efficient customer service experience.
Having reviewed your case, we can confirm that you contacted us and were advised that your parcel was returned to us on 11 September 2026 at 13:41. As outlined in our returns process, international returns can take up to 28 working days to be received and refunded.
We can also confirm that you were notified by email on 14 October 2026 at 08:30 that your refund had been processed.
We apologise for any frustration caused and appreciate your patience while your return was being processed.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.