Thank you for your feedback. We’re sorry your overall experience was disappointing, but appreciate your comments regarding our service. We’ll take your feedback on board as we continue to improve.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
8 days ago
Not very good quality fabric
Arrived when expected .
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
8 days ago
I'm very happy with LTS
Very good service, thank you!
0
Share
KC
Kianga Lee-Curtis
Feefo Verified
USA
8 days ago
What Kianga Lee-Curtis said about Long Tall Sally:
Package arrived within the provided time frame. Delivered items were accurate. No issues/concerns with order.
0
Share
GT
Grebenstein Trudy
Feefo Verified
CAN
8 days ago
What Grebenstein Trudy said about Long Tall Sally:
Speedy delivery
Very good as always. Miss the store that used to be in Rdmonton Alberts.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
9 days ago
Don't buy
No problem with service
Katie
Long Tall Sally
6 days ago
Thank you for your feedback. We’re pleased to hear that you had no issues with our service and appreciate you taking the time to leave a review.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
9 days ago
Horrible
The return policy is horrible. You have to pay your own shipping to return it, and they take weeks to refund your money after they receive the products.
Ida
Long Tall Sally
9 days ago
We’re sorry to hear you’re unhappy with our returns process. We understand how frustrating it is to pay for return postage and wait for your refund. We appreciate your feedback and will share your comments with the relevant team for review.
0
Share
BA
Betty Adkins
Feefo Verified
USA
9 days ago
What Betty Adkins said about Long Tall Sally:
need to pay more attention when picking orders
when I called about my orders being wrong, they basically did not want to fix it. ended up having to pay 22 dollars to ship it back when it a
wasn't my fault. they should reimburse my account for the...
Read more
Ida
Long Tall Sally
9 days ago
We’re very sorry that you received the wrong sizes on two occasions and that your experience when contacting us was disappointing. We understand how frustrating it must be to pay $22 in return shipping when the error was not yours. Your feedback is important to us, and we’ll share your comments with the relevant team to help improve our service.
0
Share
CB
Cathy Bubb
Feefo Verified
CAN
9 days ago
What Cathy Bubb said about Long Tall Sally:
Ripped off and poor customer service
Ordered 6 pair of pants, received 5. Kept 2 and returned 3 because 4th was billed to me but never sent. They ignored my email. I was in UK at the time visiting from Canada so ordered thinking I could...
Read more
Ida
Long Tall Sally
9 days ago
We’re sincerely sorry that you were charged for an item you never received and that your email went unanswered. We understand how disappointing this must be, especially as a long-standing customer. This is not the level of service we aim to provide, and we appreciate you bringing this to our attention.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
9 days ago
LTS perfect for the tall women, no matter your age.
Quick and efficient.
Love LTS clothes as fit perfectly and descriptions very accurate.
Wish the shops existed but happy with everything I order.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.