Cousins Furniture is no longer an active Feefo customer
Arddangos pob 4,380 adolygiad
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
10 years ago
only issue was the settee had wrong bolsters on them
waiting for correct ones. They were ordered correctly by John
but made up incorrectly wrong material
The advice I received was excellent. It was only given when I asked and was very pertinent thus helping me make an appropriate decision.
Delivery was spot on and very helpful people
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 09/03/2016
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
Manchester
10 years ago
What Trusted Customer said about Cousins Furniture:
It took 6 weeks for the lamps to arrive (I was only informed of this after I'd placed the order online) & when they did arrive, 2 of the 4 were broken. Took another 6 weeks for replacements to be...
Read more
Hannah Nielen-Groen
Cousins Furniture
10 years ago
Thank you for taking the time to leave us feedback. We are sorry that your experience with us was not of the standard you expected.
Having looked into your order it appears that the lamps were on a 4 - 6 week lead time when you ordered them. We can only apologise that they arrived at the end of this lead time.With regards to the replacements we can only apologise that you were not informed sooner that the lamps had arrived into store.
Once again, thank you for your feedback and we are sorry that your experience with us was not of the standard it should have been and hope that you will be willing to shop with us again in the future.
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 03/01/2016
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
Dudley
10 years ago
What Trusted Customer said about Cousins Furniture:
delivery price is ridiculous!!...i live literally 3 miles from the warehouse where my mattress came and they charge the same extortionate delivery fee whether it be for one item or ten, half a mile...
Read more
Hannah Nielen-Groen
Cousins Furniture
10 years ago
Thank you for taking the time to leave us feedback. The reason we charge a standard delivery charge is that there is a lot more work involved in delivering furniture than smaller items and we send a professional two man delivery team as well as delivering to a room of the customer's choosing and removing all packaging.
Having checked your order we believe that you arranged to collect your order from our warehouse and that this was satisfactory.
We are sorry that you were unhappy with our delivery charge and hope that this will not prevent you from shopping with us again in the future.
Once again thank you for taking the time to leave us feedback.
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 13/03/2016
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
Coventry
10 years ago
What Trusted Customer said about Cousins Furniture:
We have bought a bed, bookcase & picture over the last 2 months from Cousins Birmingham & experienced excellent service from the 2 salesmen involved (Shafiul Ahmed & Malcolm Parrish). Shaf provided...
Read more
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 02/04/2016
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
Solihull
10 years ago
What Trusted Customer said about Cousins Furniture:
The sales advisor was really good, wasn't trying to push a sale but recommended something I didn't consider which we ultimately bought in the end
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 11/03/2016
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
Birmingham
10 years ago
What Trusted Customer said about Cousins Furniture:
Had to search for someone to help me - but once I found someone he was very helpful.
However he gave me a discount off delivery that I later found out was a 'week day only' delivery price - something...
Read more
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 20/02/2016
0
Rhannwch
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
10 years ago
Excellent service delivered as promised delivery men very helpful. The only problem with Cousins is there are so many lovely suites to choose from it takes time to make up your mind which one you...
Read more
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 05/02/2016
0
Rhannwch
TC
Trusted Customer
Dilyswyd gan Feefo
Birmingham
10 years ago
What Trusted Customer said about Cousins Furniture:
Good selection of furniture and good customer service. Biggest dissapointment was the delivery. It came in a scruffy unmarked white delivery van. We had to ask the man to take his shoes off and one...
Read more
Hannah Nielen-Groen
Cousins Furniture
10 years ago
Thank you for taking the time to leave us feedback, it is appreciated. We can only apologise for your delivery experience. Having looked into your order it appears that this was a particularly busy time for deliveries and we had a number of extra vans on hire to enable us to get all of our deliveries out.
We are sorry that you were not pleased with your experience and hope that this will not prevent you from shopping with us in the future.
Once again, thank you for taking the time to leave us feedback.
Cousins Furniture is a furniture retailer based in the West Midlands and the North West of England. We have furniture and accessories for every room of the home and have something to suit every style and taste.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Cousins Furniture is a furniture retailer based in the West Midlands and the North West of England. We have furniture and accessories for every room of the home and have something to suit every style and taste.
Having looked into your order it appears that the lamps were on a 4 - 6 week lead time when you ordered them. We can only apologise that they arrived at the end of this lead time.With regards to the replacements we can only apologise that you were not informed sooner that the lamps had arrived into store.
Once again, thank you for your feedback and we are sorry that your experience with us was not of the standard it should have been and hope that you will be willing to shop with us again in the future.