Hi Angela,
We’re really sorry to hear that this experience left you feeling disappointed. That’s never our intention, especially to a long-standing customer as yourself.
Our team did try to assist as quickly as possible once you got in touch, and we explained that a technical issue occurred when two subscription actions were made very close together. Unfortunately, once the order had already shipped, we are limited in what we could change at that stage. We did our best to offer arranging a return and refund. However the tracking of the order shows that the parcel was delivered to your home and it hasn't been returned to us since. If you wish to receive a refund for this order we will be happy to provide you with a free returns label as already offered, so please do drop us an email and we will be happy to assist you.
We completely understand how frustrating this situation was, and we’re sorry it didn’t work out more smoothly for you. To restore your faith in us, we will be happy to offer you an additional 10% off on top of your existing subscription discount. If you wish to redeem that, please drop us an email on enquiries@youthandearth.com and we will be happy to arrange this for you.
Best wishes,
Youth & Earth Team
可信賴顧客
8 months ago
I explained in my chat to your company that I was away when the package was delivered and therefore unable to return. They did not send return label so no I will not be changing my review. Review was 18 Dec and it has taken 6 weeks for a response
Denitsa
Youth & Earth
7 months ago
Hi Angela,
Thank you for your reply.
We do understand that you mentioned being away at the time of delivery. However, the tracking provided by the courier confirms the parcel was successfully delivered, with photographic evidence. As it was a small order, it was most likely posted through your letterbox.
With regard to the return label, we did offer to provide one, but we did not receive confirmation or any response from you agreeing to proceed with the return, so the label was not issued at that stage. We wouldn’t send a returns label without your confirmation, as this generates a live return reference.
If you would still like to return the order for a refund, please simply reply to our previous email confirming that you would like the returns label, and we will attach it for you straight away.
We’re sorry this situation has felt frustrating, and we remain happy to resolve it for you.
Best wishes,
Youth & Earth Team
產品評價
Denitsa
Youth & Earth
8 months ago
Hi Angela,
We’re sorry this caused frustration, we understand how upsetting it is when an order arrives unexpectedly.
When reviewing your account, our team found that two subscription changes were made very close together, which unfortunately triggered a system error and allowed the order to process. Once the parcel had left our warehouse, we were unable to stop it, but we did explain the situation and offered options to return the order for a refund.
We appreciate that you were travelling and unable to return the parcel, and we genuinely regret that this led to such a disappointing experience. However, since your order has been delivered since, we are happy to provide you with a free returns label, as offered previously, if you still wish to return the order for a refund.
Your feedback is important to us and helps us improve going forward. To restore your faith in us, we will be happy to offer you an additional 10% off on top of your existing subscription discount. If you wish to redeem that, please drop us an email on enquiries@youthandearth.com and we will be happy to arrange this for you.
Best wishes,
Youth & Earth Team
Premium products that deliver on ingredient quality and taste.
產品評價
交易日期: 07/01/2026
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
9 months ago
I have been a recurrent customer for years but lately I feel let down. The products have been changed (capsules are bigger) and others have been discontinued without any explanation. Looking for...
閱讀更多
Denitsa
Youth & Earth
8 months ago
Hi Paula,
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you feel let down, especially as a long-standing customer, that’s never what we want for anyone who has supported us for years.
We do want to clarify a few important points for accuracy and transparency. The change in capsule size for Preservage was fully explained to you by email when you contacted us. As shared, this is a temporary change for a specific batch only, due to a higher density of the curcumin raw material. The formula, ingredients, and dosages have not changed in any way, and nothing additional has been added.
Regarding discontinued products, you were also personally informed by email, provided with the reasons for discontinuation, and offered suitable alternatives. We have clear records of this communication and made every effort to ensure you were supported and not left without options.
That said, we completely understand that changes, even when explained, can still feel frustrating, particularly when you’ve relied on certain products for a long time. Your feedback is taken seriously, and it helps us improve how proactively we communicate changes moving forward.
We’re truly grateful for your past support and are sorry that this period has been disappointing for you. If you’d ever like help reviewing alternatives or revisiting options that might better suit you now, we’re always here to help. Please do drop us an email on enquiries@youthandearth.com and we will be happy to provide you with a 30% discount towards your next purchase with us to restore your faith in our brand and products.
Best wishes,
Youth & Earth Team
產品評價
Denitsa
Youth & Earth
8 months ago
Hi Paula,
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear how disappointing this has been for you, especially as a long-term customer.
We do want to clarify a couple of important points for transparency and reassurance. The formula, ingredients, and dosages of Preservage have not changed at all. Nothing new has been added, and nothing has been altered or undisclosed. As we explained to you directly by email when you contacted us regarding this, the only reason for the larger capsule in this batch is a temporary increase in the density of the curcumin raw material, which required a larger capsule to deliver the same dose. This is a batch-specific, temporary adjustment and not a permanent change.
We completely understand that capsule size can be a real issue for some people. As an alternative, the capsule can be opened and the contents mixed into a small amount of cold or room-temperature water and taken that way, which many customers find much easier. This does not affect the product’s effectiveness.
We’re very sorry that this experience has led you to stop taking the product, and we regret that it’s caused frustration. We always aim to be fully transparent and would never add ingredients without disclosure, that would go against both regulations and our core values.
Thank you again for your feedback; it’s taken seriously and helps us improve how we communicate changes like this in future.
Best wishes,
Youth & Earth Team
At Youth & Earth, we will help you feel younger for longer. We leverage a passion for innovation with a scientific mindset to present to you a range of innovative anti-aging supplements that help you feel and look younger.
At Youth & Earth, we will help you feel younger for longer. We leverage a passion for innovation with a scientific mindset to present to you a range of innovative anti-aging supplements that help you feel and look younger.