We are an award winning provider of waste management and bulk haulage services to domestic and commercial consumers.
服務
4.8
/5
5
4
3
2
1
91
5
2
1
1
100
過去一年 則評價
顯示全部2,305則評論
TP
Tom Parsons
Feefo 驗證
5 years ago
Tom Parsons說了有關 TJ Waste & Recycling Ltd:
Very helpful booking staff and drivers
The skip arrived on time and the driver was very helpful in positioning it where I required it.
When I asked for collection to be made earlier than I had booked there was no problem and the pick up...
閱讀更多
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Morning Tom,
Thank you so much for leaving such a kind review, I will ensure your compliments are passed on to the rest of the team involved. We look forward to servicing your waste needs in future.
Kind Regards,
Abbie
0
分享
BS
Barrie Shaw
Feefo 驗證
5 years ago
Barrie Shaw說了有關 TJ Waste & Recycling Ltd:
Very pleasant and efficient service. Would definitely recommend
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Morning Barrie,
Thank you so much for taking the time to leave us such a positive 5 star review. We are pleased to hear that you were happy with the service received and I will be sure to pass your compliments on to the rest of the team here.
We hope to work with you again in future!
Kind Regards,
Abbie
0
分享
GH
Graham Hedges
Feefo 驗證
5 years ago
Graham Hedges說了有關 TJ Waste & Recycling Ltd:
Everything was fine.Only annoying bit was to many reminders by e- mail.
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Morning Graham,
Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review! Glad to hear that you were happy with the service received. Email reminders are sent out automatically to confirm jobs on certain days, we are sorry if you found these annoying. We hope to be able to service your waste management needs again in future!
Kind Regards,
Abbie
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
5 years ago
Unacceptable shoddy service with no regard to the client's deadlines
Initially (having paid in full up front some £270) I was impressed by TJ Waste's timely messaging confirming my skip would be delivered on the due date and it was delivered, so 'all good' so far.
...
閱讀更多
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Morning,
Thank you for taking the time to leave us a review. I am pleased that initially we were able to meet your service expectations. I've had a quick look into your job and it appears that we did our very best to get the skip collected on Thursday, you were contacted as soon as we were informed by the driver that it would not be possible to collect your skip due to unforeseen circumstances - I can only apologise that this was not sooner in the day. With regards to collecting the skip before midday, this was passed on to the driver at the beginning of the day and we do our best to meet deadlines but there are occasionally issues that occur meaning that we cannot promise times. When you called on Friday, one driver did inform that it would not be possible to collect until late afternoon, so we did call another driver and put the job on him knowing that he would get there sooner. I've checked the paperwork and can confirm that the driver collected the skip just after 1pm so this hopefully shouldn't have caused too much of an inconvenience for the buyers.
Again, I can only apologise that you were unhappy with the service received and we hope to work with you again in future to prove that our service is better.
Kind Regards,
Abbie
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
5 years ago
WE HAVE USED T J WASTE A NUMBER OF TIMES AND THEY HAVE NEVER FAILED TO DELIVER THEGOODS.I DIDNT HAVE THE NEED TO SPEAK WITH ANYONE THIS TIME BUT THEY ARE ALWAYS POLITE AND HELPFUL IF YOU HAVE ANY...
閱讀更多
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Afternoon,
Thank you for taking the time to leave us such a positive review. It's great to hear that you are happy with our service over the years. We hope to continue helping with your waste management in future.
Kind Regards,
Abbie
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
5 years ago
GREAT RELIABLE SERVICE
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Morning,
Thank you for such a positive review. We take pride in knowing our customers are happy with their experience and we hope we are able to assist you again in future!
Kind Regards,
Abbie Spratt
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
5 years ago
Am excellent service.
Easy to book and pay for the skip. Expertly delivered and collected.
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Morning,
Thank you so much for taking the time to leave us such a positive review. We take pride in knowing our customers are satisfied with our service. I will be sure to pass your compliments on to the rest of the team and hope to assist you again in future.
Kind Regards,
Abbie
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
5 years ago
Delivered and collected in a timely fashion. Driver was cheerful and polite
Have used this company before and was aware that they were very reliable and at a reasonable price.
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Morning,
Thank you so much for your kind review. We are pleased to hear that you were happy with the service received and that you are a repeat customer! We hope to be able to assist you again in future.
Kind Regards,
Abbie
0
分享
NG
New Forest Fencing & Gates
Feefo 驗證
5 years ago
New Forest Fencing & Gates說了有關 TJ Waste & Recycling Ltd:
Professional & reliable
Always very professional and friendly, easy to get what you want when you want it.
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Morning Dan,
Thank you so much for leaving us such a positive review. We appreciate you being a loyal customer and are pleased to hear that you are satisfied with the service. We hope to be able to assist you again in future.
Kind Regards,
Abbie
0
分享
GS
Geoff Shawcross
Feefo 驗證
Liss
5 years ago
Geoff Shawcross說了有關 TJ Waste & Recycling Ltd:
Brilliant driver but hopeless time management
Ordered a 6yd skip via the internet for delivery on 22/2/21, for collection 4days later. It was delivered 3.30pm, so getting too late to start filling it and I was advised it would be collected on...
閱讀更多
Abbie
TJ Waste & Recycling Ltd
5 years ago
Good Morning Geoff,
Thank you so much for taking the time to provide us with a review. We are pleased to hear your kind words about the driver, and will be sure to pass your compliments on. We are sorry to hear that you were not pleased with the time frames - we do recommend that the 4 day hire option be used over a weekend, so that you have your two full days uninterrupted with the skip to fill it up, however I can see how this could have caused an inconvenience for you. With regards to the collection, it appears that your collection has been marked as completed so we will report this glitch to system management and be out as soon as possible to collect your skip. I can only apologise if this has caused any issues for you.
Kind Regards,
Abbie