Paid extra money to have a morning delivery so that I could make an early start. Turf delivered 12noon. (luck of the draw I suppose)
Bought establishment fertiliser to mix with soil before laying....
閱讀更多
Rolawn
Rolawn
13 years ago
Thank you for your feedback.
I'm sorry to hear that you did not receive your full order, and have of course arranged for a refund to be processed.
產品評價
交易日期: 08/08/2012
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
13 years ago
The order placement and delivery was very good.
產品評價
Rolawn
Rolawn
13 years ago
Thank you for your feedback.
We have tried to contact you regarding the issues you have raised as we would appreciate you providing us with some more information so that we can investigate and respond fully to your comments.
Once we have received more information we will update you further
Emily Kirkland
0845 604 6060
Placed order on line and received an e-mail confirming order and delivery for Wednesday 8am - 1pm. Phoned at 1pm to find out where the delivery was and was phoned back 20min later to tell me that it...
閱讀更多
Rolawn
Rolawn
13 years ago
Thank you for your feedback.
We have tried to contact you regarding the issues you have raised as we would appreciate you providing us with some more information so that we can investigate and respond fully to your comments.
Once we have received more information we will update you further.
Emily Kirkland
0845 604 6060
i paid an extra £35 pounds for a next day AM delivery and it didn't arrive untill 1.30 pm so didnt get the service i paid for, probbably will try one of your competitors next time to prevent getting...
閱讀更多
Rolawn
Rolawn
13 years ago
Thank you for your feedback, without which we would not be able to improve our service.
I’m sorry that your delivery did not arrive within the requested time slot and have arranged for a refund of the AM delivery supplement. Please do not hesitate to contact us on 0845 604 6060 if you require any further assistance.
交易日期: 04/09/2012
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
13 years ago
Service and delivery fine
產品評價
Rolawn
Rolawn
13 years ago
Thank you for your feedback, without which we would not be able to improve our products.
I’m sorry to hear you were not completely happy with the quality of the product and trust this has not caused you too much inconvenience. Rolawn topsoil is screened to 20mm and therefore some small stones may be present.
Please do not hesitate to contact us on 0845 604 6060 if you require any further assistance.
Rolawn
Rolawn
13 years ago
Thank you for your feedback.
I’m sorry to hear you were not completely happy with the quality.
Rolawn make strenuous efforts to minimise the existence of Annual Meadow Grass within its turf, however under certain circumstances a minimal content may be present.
You may find the information on our website useful in dealing with the issues raised. www.rolawndirect.co.uk is full of product and aftercare advice, however if this does not help to allay your concerns, please do not hesitate to contact us on 0845 604 6060 for further assistance.
Rolawn is the UK’s leading turf grower and supplier of Britain’s Finest Turf. We are also renowned for our market leading high quality topsoils and barks.
Rolawn is the UK’s leading turf grower and supplier of Britain’s Finest Turf. We are also renowned for our market leading high quality topsoils and barks.