Quick and easy setting up travel insurance at a reasonable price.
วันที่ซื้อ: 30/08/2023
0
แบ่งปัน
MR
Mr Andrew Rawe
3 years ago
Mr Andrew Rawe พูดเกี่ยวกับ Leisure Guard Travel ว่าอย่างไร:
Doh gaff gddErgj
วันที่ซื้อ: 30/08/2023
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
3 years ago
I never got my policy documents
Matt
Leisure Guard Travel
3 years ago
Thank you for your feedback.
Generally speaking, policy documents are sent via email automatically shortly after purchase. Our records show that your policy documents were received by your email server on 31st August, but the comments in your review appear to suggest otherwise. It is possible they may have been delivered to your junk folder.
Please confirm if you still do not have a copy of your policy documents and i will arrange for a replacement copy to be sent to you.
Aside from this, can you confirm that the rating provided reflects the overall service received at the point of purchase? If so, please let us know of any other issues or if you were happy with the service, please re-rate the review based on this.
Regards
Leisure Guard team
my luggage got lost by the airline, the whole time on holiday. no clothes, no essential items. looked through my documents and only a phone number, a link to submit a claim in one of the emails, when...
อ่านเพิ่มเติม
Matt
Leisure Guard Travel
3 years ago
Thank you for your feedback.
I have noted your comments and im sorry to hear of the inconvenience caused. Can you confirm if you contacted the claims team via phone at all? Im just trying to clarify if it was just the website that didn't recognise your policy number or if this is what you were told by an advisor.
In any event, I have passed your details over to AXA, who are the claims handler. If you haven't yet been successful in logging your claim, i will ensure that a member of the claims team contacts you to discuss further.
The review invite was primarily to capture your feedback on the sale of the policy so can you confirm that the rating provided reflects the overall service received at the point of purchase? If so, please let us know of any other issues or if you were happy with the service, please re-rate the review based on this.
Regards
Leisure Guard team
วันที่ซื้อ: 23/08/2023
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
3 years ago
The member of staff who I spoke with was extremely helpful in organising my travel insurance
Matt
Leisure Guard Travel
3 years ago
Thank you for your feedback.
I am pleased to see that you're satisfied with the service received and will ensure that your comments are passed back to the advisor you spoke to.
Regards
Leisure Guard team