There prices are very good but have never had to get in touch with them about a claim, thankfully
วันที่ซื้อ: 19/12/2023
0
แบ่งปัน
MC
Mr Steve Coleman
2 years ago
Mr Steve Coleman พูดเกี่ยวกับ Leisure Guard Travel ว่าอย่างไร:
Have never let me down.
วันที่ซื้อ: 17/12/2023
0
แบ่งปัน
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
2 years ago
personal reasons I cancelled the insurance policy the customer services was excellent in resolving this issue
Matt
Leisure Guard Travel
2 years ago
Thank you for your feedback.
I am sorry to see that you had to cancel your policy but pleased to see that you're happy with the service received when doing so and i will ensure that your comments are passed back to the advisor you spoke to.
Regards
Leisure Guard team
วันที่ซื้อ: 17/12/2023
0
แบ่งปัน
MM
Mr Philip Hughes MBE
Dumfries and Galloway
2 years ago
Mr Philip Hughes MBE พูดเกี่ยวกับ Leisure Guard Travel ว่าอย่างไร:
Easy firm to work with,very helpful on line and on the phone
Matt
Leisure Guard Travel
2 years ago
Thank you for your feedback.
I am pleased to see that you're satisfied with the service received and that you'd consider using Leisure Guard in the future. Ill also ensure that your comments are passed back to the advisor you spoke to.
Regards
Leisure Guard team
Very pleasant helpful lady on the phone who ran through all the options for me and was very patient.
Matt
Leisure Guard Travel
2 years ago
Thank you for your feedback.
I am pleased to see that you're happy with the service received and i will ensure that your comments are passed back to the advisor you spoke to.
Regards
Leisure Guard team
Easy process to apply for a quote having found the company through a price comparison site. I was able to look at a quote for a single trip and an annual one which worked out better value. Clear...
อ่านเพิ่มเติม
วันที่ซื้อ: 14/12/2023
0
แบ่งปัน
MH
Mr Alan Heron
Hu17 7NU
2 years ago
Mr Alan Heron พูดเกี่ยวกับ Leisure Guard Travel ว่าอย่างไร:
As I do not have a printer I asked for the relevant paper work to be posted. It never arrived. So unless it arrives today I will be traveling without insurance. Service like this is totally...
อ่านเพิ่มเติม
Matt
Leisure Guard Travel
2 years ago
Thank you for your feedback.
Our records show that your policy documentation was posted to your home address on 15th December, which i accept was a Friday, however should be received today, if they haven't been already.
I can see that you purchased your policy through a price comparison website and unfortunately we did not receive the notification that you had requested postal policy documents initially, so i apologise for any inconvenience this has caused.
To offer reassurance, you do still have an active policy that will offer cover for the duration of the trip dates you have advised. If there are any problems whatsoever while on your trip or upon your return, you can access your policy documentation via your confirmation email on your phone or tablet or alternatively, please contact us at Leisure guard either by phone or email at leisureguard@rockinsurance.com and we will be happy to assist in any way we can.
Regards
Leisure Guard team
MH
Mr Alan Heron
2 years ago
Yes You and myself are both Lucky, It arrived by afternoon post today .
So thanks for the effort
Alan Heron
Matt
Leisure Guard Travel
2 years ago
Thats brilliant, im glad to see they arrived prior to your departure, but the above still remains, if you have any issues at all while abroad, please let us know.
Regards
Leisure Guard team
The service is great and straight forward. I had purchased Travel Insurance for my travel abroad. I would recommend friends and family.
Matt
Leisure Guard Travel
2 years ago
Thank you for your feedback.
I am pleased to see that you're happy with the service received and that you'd consider recommending Leisure Guard to others. If you need to contact us in the future, our details are in your policy documentation.
Regards
Leisure Guard team
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
2 years ago
All good. 👍
วันที่ซื้อ: 13/12/2023
0
แบ่งปัน
MO
Mrs Elizabeth OBrien
2 years ago
Mrs Elizabeth OBrien พูดเกี่ยวกับ Leisure Guard Travel ว่าอย่างไร:
Quick and easy to fill in
วันที่ซื้อ: 13/12/2023
0
แบ่งปัน
MB
Mrs Carol Birmingham
Dewsbury
2 years ago
Mrs Carol Birmingham พูดเกี่ยวกับ Leisure Guard Travel ว่าอย่างไร:
I accidentally missed a medical problem off my screening,I phoned the next day to add this to my travel insurance. They wanted another £400 +,so I sadly had to cancel my insurance
Matt
Leisure Guard Travel
2 years ago
Thank you for your feedback.
I can explain this in more detail if required, as another contributing factor relates to the website that you purchased your original policy from, but i am unable to do so on the public domain as id need to divulge policy and medical information because data protection regulation restricts me from doing this.
Aside from this, the review invite is designed to capture your feedback on the service received during the initial purchase of the policy so can you confirm that the rating provided reflects the overall service received at the point of purchase? If so, please let us know of any other issues or if you were happy with the service, please re-rate the review based on this.
Regards
Leisure Guard team