Attractive boxes supplied as well as bags if jewellery is for presents. Fast free and well packed delivery service. No quibble if anything needs to be returned
Very good, contacted the customer service team about an item I had bought which had a slight fault, returned item & it was exchanged for a perfect one so very happy.
รีวิวสินค้า
วันที่ซื้อ: 15/02/2025
0
แบ่งปัน
SV
Shirley Anne Vella
ตรวจสอบ#โดย #Feefo #แล้ว
Malta
1 year ago
Shirley Anne Vella พูดเกี่ยวกับ Hot Diamonds ว่าอย่างไร:
Brilliant, they couldn't help me enough with this replacement. Previous order wasn't really what I expected. They replaced it immediately and responded promptly to my emails.
I've shopped with the company for years and never previously had an issue. On this occasion I was sent the wrong size for a ring. The links didn't work properly in my email for the return but I was...
อ่านเพิ่มเติม
รีวิวสินค้า
Agnes
Hot Diamonds
1 year ago
Good Morning,
Thank you for taking the time to leave your review and I am so sorry that you have received the incorrect size and had trouble arranging the return. I can see that we have processed your return and a replacement was sent to you on the 19th February.
Apologies for the inconvenience caused.
With kind regards
Agnes
ลูกค้าที่ไว้วางใจได้
1 year ago
Hi Agnes, replacement ring now received and it's perfect, thanks :)