Some items arrived broken in the box
One plate is broken. The lid of the breadbin is broken and te bin itself is dammaged
Paula
Taskers The home store
8 years ago
H Rebecca
Thank you for your feedback, we are sorry to hear that some of your items have been damaged in transit. We have checked our records and we do not appear to have had any contact from yourself to advise of these damages, we have tried to call you but the number provided on the order appears to be incorrect.
Please call us on 0151 330 5400 or email us at enquiries@taskersgroup.co,uk at your earliest convenience so we can resolve this issue
I ordered 1 roll of wallpaper. Really pleased as it was free postage and delivery promise of 3/5days. But a week later I was still waiting for confirmation email to say it was out for delivery. In...
Vizualizați mai multe
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Johanna
Thank you for your feedback, it is disappointing to hear that your order took slightly longer than expected and we apologise for this delay. I have investigated this and unfortunately we had an issue with a damaged batch of this wallpaper and had to source the roll from another store which unfortunately led to the delay.
Kind Regards
Paula
Taskers The Home Store
Evaluări de produse
Data achiziției: 13/11/2017
0
Partajați
CU
Customer
8 years ago
Ce a spus Customer despre Taskers The home store:
Excellent and speedy delivery
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Deborah
Thank you for the great review, we are pleased to hear you are happy with your order
Kind Regards
Paula
Taskers The Home Store
Customer Service Team
Data achiziției: 08/11/2017
0
Partajați
Client de încredere
8 years ago
Good service, delivered when they said they would. Will recommend to anyone
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for your review, it is great to hear that you are pleased with your order
I am pleased with the picture I purchased. I expected it to be with me in 3-5 days in fact it took 11 days. I phoned Taskers after a week for an update and was told it would be with me the next...
Vizualizați mai multe
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Mandy
We are sorry to hear that you were unhappy with your delivery time, we aim to deliver our standard delivery items within 3-5 working days however on rare occasions this is not possible.
In this instance your order was delivered 7 working days from the date of your order, this is due to the increased number of orders taken at this time.
Once again we apologise that this order took slightly longer than expected
i received an email saying all except one of my order was in stock
i agreed to have a refund for the one item and the remainder of my order delivered
it was all executed without a hitch I had my...
Vizualizați mai multe
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for your review, it is great to hear you are pleased with your order
Colectăm în mod independent feedback în numele întreprinderilor care lucrează cu noi. Platforma noastră ajunge doar la cumpărători verificați, astfel încât poți fi sigur că citești evaluări de la clienți reali.
Doar clienții care fac dovada achiziției pot lăsa o evaluare Feefo. Asigurăm acest lucru prin contactarea cumpărătorilor imediat după tranzacție.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.