I ordered the flame silver Christmas candle on a Monday evening and it arrived on Wednesday brilliant service I will be defiantly be using Taskers again the product was a lot cheaper than other...
Vizualizați mai multe
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for the great review, we are happy to hear you are pleased with your order
Courier delayed delivery 3 times,when eventually arrived 2 glasses were broken.They couldn't have been packed any better so it must of taken some force to break them by DPD.Rang store and took to...
Vizualizați mai multe
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Terence
Thank you for your review, we are happy to hear you are pleased with our customer service in replacing your broken glasses
My daughter Lisa made this order whilst visiting me in Sussex. We both ordered the gin glasses and she order Xmas decorations.The order was made well in advance of expected 5 day delivery promise....
Vizualizați mai multe
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, we are sorry that you order was delayed, it left our warehouse on the third working day after your order was placed however the courier had 2 failed delivery attempts on the fourth and fifth working day after placing your order.
We can see from our tracking that you have now received your order and would like to apologise for any inconvenience caused.
I had excellent service having contacted the store to make sure of stock availability they held my purchase until I had the chance to order it online, even delivered on time within an hour time slot....
Vizualizați mai multe
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Bruce
Thank you for the great review, we are happy to hear you are pleased with your order
I rang a few times to try and track my order but nobody was available as they were apparently picking in the warehouse and never rang me back, my order was delivered 7 days after ordering when my...
Vizualizați mai multe
Paula
Taskers The home store
8 years ago
Hi Customer
Thank you for your feedback, I can see from our tracking that your order was delivered 5 working days after you placed your order, this is within our stated delivery guidelines of 3-5 working days.
We are sorry to hear that the item you received was incorrect, unfortunately this happens sometimes during this exceptionally busy part of the year, we apologise for any inconvenience caused.
Colectăm în mod independent feedback în numele întreprinderilor care lucrează cu noi. Platforma noastră ajunge doar la cumpărători verificați, astfel încât poți fi sigur că citești evaluări de la clienți reali.
Doar clienții care fac dovada achiziției pot lăsa o evaluare Feefo. Asigurăm acest lucru prin contactarea cumpărătorilor imediat după tranzacție.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.