Excellent customer service. Had a problem with the product (not Red Candy's fault) and they were really helpful. Would use again for sure. Definitely not beige service
Rubbish! I am still waiting for 2 out of 3 products ordered on 29th Jan....!! (today is 9th March)
Customer Services
Red Candy
4 years ago
Hi there! I'm sorry to hear that you hadn't received 2 of your products. We send tracking links as soon as orders dispatch from our warehouse so you can track the progress of the delivery. If they don't arrive within 7 days then we'll get this looked into and most likely send replacements.
I can see that as soon as we found out that you hadn't received your order we sent a replacement for one item and refunded you for the other. Apologies for the trouble you've had with your order!
Best, Red Candy x
Colectăm în mod independent feedback în numele întreprinderilor care lucrează cu noi. Platforma noastră ajunge doar la cumpărători verificați, astfel încât poți fi sigur că citești evaluări de la clienți reali.
Doar clienții care fac dovada achiziției pot lăsa o evaluare Feefo. Asigurăm acest lucru prin contactarea cumpărătorilor imediat după tranzacție.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.
Verificăm dacă evaluările provin de la clienți autentici, comparându-le cu o vânzare sau o tranzacție. Oamenii sunt invitați să lase o evaluare doar după ce au cumpărat de la firma respectivă.