The service was fine, but the delivery from Fed Ex was awful. The box that the purchase came in was thrown about and partially opened which caused minor damage to the product. This slight damage was...
Ler mais
Avaliações de produto
Data da compra: 23/09/2023
0
Compartilhar
GT
George Tapia
Verificado pela Feefo
3 years ago
O que George Tapia disse sobre a Poolsupplies.com:
Quality of products and shipping was very impressive.
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
We take pride in our lightening fast shipping speeds!
I ordered a vacuum. Then decided to hire someone to clean our pool. Needed to return product. Never opened the box. Had to pay $91 for return shipping. Not ideal. Wish I hadn't ordered.
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello there! We apologize that you did not realize our return policy before ordering. For future reference, our shipping and return policy can be found here: poolsupplies.com/page/returns-policy
Since your return was not a warranty or manufacturer issue, you were charged for return shipping and our restocking fee which is listed on our website. We are a family-owned company, and we appreciate your feedback!
Avaliações de produto
Rachel Jennetti
Poolsupplies.com
3 years ago
Hello! We apologize for the confusion. Our return policy is listed here on our website: poolsupplies.com/page/returns-policy
Since your return was not covered under the warranty or due to any manufacturer defects, you were charged for return postage and a restocking fee that is listed in the returns section of our website I provided the link above. Thank you for your feedback, and if you have any further questions about our return policy, please contact our customer support line at 1.800.356.3025 or support@poolsupplies.com Monday-Thursday 8 a.m.-8 p.m., Friday 8 a.m. - 7 p.m., or Saturday & Sunday from 9:30 a.m. - 5:30 p.m. EST
Data da compra: 18/09/2023
0
Compartilhar
WL
Wayne Linney
Verificado pela Feefo
3 years ago
O que Wayne Linney disse sobre a Poolsupplies.com:
My online order was received, shipped out and delivered all within a few days. The product delivered was exactly what I ordered. What more could you ask for.
Tyler Jones
Poolsupplies.com
3 years ago
Thank you so much for the kind words! We appreciate the great feedback.
Coletamos feedback de forma independente em nome das empresas que trabalham conosco. Nossa plataforma só alcança compradores verificados, portanto, você pode ter certeza de que está lendo avaliações de clientes reais.
Somente clientes com comprovante de compra podem deixar uma avaliação na Feefo. Garantimos isso entrando em contato com os compradores logo após a transação.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem da empresa.
Verificamos se as avaliações são de clientes genuínos, associando-as a uma venda ou transação. As pessoas só são convidadas a deixar uma avaliação depois de comprarem da empresa.