The lights have never arrived. Today is 24th december i.i xmas eve. Too late for xmas.
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hi Stephen, thank you for taking the time to leave us feedback. I'm really sorry to hear your lights didn't arrive in time for Christmas. Due to the ongoing postal strikes, delivery times are much less reliable than usual. Upon checkout there is a message to inform you of this and this is again mentioned in your order conformation. I have tracked your parcel this morning and can see your lights have since be delivered, if you do not have use for these you are certainly welcome to return these to us within 14 days of receipt, in an unused, resaleable condition.
Ordered for the first time last year. My second order was just as excellent! Great communication about delivery from both Christmas Direct & DPD. Very quick delivery. Really well packaged. The...
Beautiful lights - purchased several times . Excellent service and would highly recommend . Someone even at he the end of a phone if advise needed !
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello Anne, thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear you are happy with your order. Wishing you a Merry Christmas when it comes!
Product arrived in good condition and was as stated. The tip about changing the bulbs into your own holders was very useful and made sure the bulbs fitted my set of lights.
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello Tom, thank you for taking the time to leave us feedback. We are so pleased to hear you are happy with your order. Wishing you a very Merry Christmas when it comes :)
Hello Jo, thank you for leaving us a review. We are so pleased to hear you are happy with your garland. Wishing you a Merry Christmas.
Produktanmeldelser
Kjøpsdato: 13/12/2022
0
Del
JE
John Earthey
Feefo-verifisert
3 years ago
Hva John Earthey sa om XmasDirect:
Great customer service ! Ordered set of tree lights which were dispatched to me in Buckinghamshire. I was able to track the shipment on the carriers app all the way to their hub in Dunstable. Then...
Les mer
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello John, thank you for sharing your feedback with us. We're so pleased to hear you received your lights so quickly after an issue with the courier. We hope you love your lights and wish you a very Merry Christmas when it comes.
Nice website, lovely range, arrived very quickly even during the strikes and christmas rush.
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello, thank you for taking the time to leave us feedback. We are so pleased to hear you are happy with your order and that it arrived so quickly! Wishing you a very Merry Christmas.
Ordered product on 9th December and at 2pm 16th December still no product
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello Steven, thank you for taking the time to leave us feedback. We are very sorry to hear you have not yet received your order, as you are probably aware this is due to postal strikes which are currently causing delays across the whole courier network. This is completely out with our control and we are trying our absolute best to get parcels out to customers on time. Upon checkout on our website there is a message above the 'proceed to checkout' button where we explain that delivery times are less reliable than usual. This is also highlighted again in your order confirmation. Upon tracking your parcel, I can see this is currently at your local depot and is now due for delivery today.
SD
Steven Dodds
3 years ago
The delivery has still not been received as I have checked the post today the 20th December. These were replacement bulbs I ordered and to be honest IF I ever receive them it will be too late. My suspicion is the package has gone missing so as you have failed to deliver what I ordered and paid for I will be getting a refund from my credit card company
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Thank you for your response. I'm very sorry to hear you have still not received your order, the ongoing postal strikes are severely effecting deliveries at the moment, therefor we cannot guarantee delivery within our usual timeframe due to this. I do agree that this seems longer than usual, please can you contact us at info@xmasdirect.co.uk and one of the team can investigate further.
Produktanmeldelser
Kjøpsdato: 09/12/2022
267
Del
AP
ANGIE PICKERSGILL
Feefo-verifisert
3 years ago
Hva ANGIE PICKERSGILL sa om XmasDirect:
fantastic friendly service and very helpful. Would definitely recommend and use again. Thank you for all the advice on the lights they look fabulous on our tree.
Xmas Direct
XmasDirect
3 years ago
Hello Angie, thank you for taking the time to leave us a review. We are so pleased to hear you are happy with your order. Wishing you a Merry Christmas.
Vi samler uavhengig inn tilbakemeldinger på vegne av virksomhetene som samarbeider med oss. Plattformen vår tar bare kontakt med bekreftede kjøpere, så du kan være sikker på at du leser anmeldelser fra ekte kunder.
Bare kunder med kjøpsbevis kan legge igjen en Feefo-anmeldelse. Vi kvalitetssikrer dette ved å ta kontakt med kjøperne rett etter transaksjonen.
Vi kontrollerer at anmeldelsene kommer fra ekte kunder ved å knytte dem til et salg eller en transaksjon. Folk inviteres bare til å legge igjen en anmeldelse etter at de har kjøpt noe fra virksomheten.
Vi kontrollerer at anmeldelsene kommer fra ekte kunder ved å knytte dem til et salg eller en transaksjon. Folk inviteres bare til å legge igjen en anmeldelse etter at de har kjøpt noe fra virksomheten.