Quit, efficient and expert advice and product supply. I received friendly, responsive and helpful responses to my queries and when it came to purchasing payment and delivery were trouble free.
Stylish fan had it installed and doesn’t work. 5 days have passed still not resolved. Waiting to hear back from universal fans. Very expensive ornament!! I hope the company get back to me soon.
Vanessa
Universal Fans
4 years ago
Hi there,Thanks for reaching out to us. Your feedback is most valuable and helps us to improve both processes and our customer service too! We’re really sorry for any inconvenience caused with the fan you purchased. Upon liaising with the manufacturer on your behalf we’ve been assured they are already in contact with you to resolve this issue as we speak, however the process has been taking a bit longer due to the time of year and other impacts around COVID and some staff in isolation. If you do require any further assistance, please be sure to let us know!Regards,The team at Universal Fans
AW
athena williams
4 years ago
Thanks for the message universal fans team I look forward to a response - I think the fan is very stylish and suits my place well - so hopefully the problem is resolved very soon and I hear from the rest of the team - thanks for the prompt response
Produktanmeldelser
Vanessa
Universal Fans
4 years ago
Hi there,Thanks for reaching out to us. Your feedback is most valuable and helps us to improve both processes and our customer service too! We’re really sorry for any inconvenience caused with the fan you purchased. Upon liaising with the manufacturer on your behalf we’ve been assured they are already in contact with you to resolve this issue as we speak, however the process has been taking a bit longer due to the time of year and other impacts around COVID and some staff in isolation. If you do require any further assistance, please be sure to let us know!Regards,The team at Universal Fans
Vanessa
Universal Fans
4 years ago
Hi there,Thanks for reaching out to us. Your feedback is most valuable and helps us to improve both processes and our customer service too! We’re really sorry for any inconvenience caused with the fan you purchased. Upon liaising with the manufacturer on your behalf we’ve been assured they are already in contact with you to resolve this issue as we speak, however the process has been taking a bit longer due to the time of year and other impacts around COVID and some staff in isolation. If you do require any further assistance, please be sure to let us know!Regards,The team at Universal Fans
Excellent service, fixed a mistake I made with order quickly and refunded difference. Very easy to order and kept informed throughout. Love the ceiling fan. Very much recommend.
We received professional customer service when we purchased the fans in store, staff very helpful.
The fans work well, and they look good especially the wood grain finish.
Would recommend.
Glenn -...
Smooth process. Asked for discount and I was obliged with one straight on phone. I was really impressed with friendliness of staff. Order received within a week's time.
Vi samler uavhengig inn tilbakemeldinger på vegne av virksomhetene som samarbeider med oss. Plattformen vår tar bare kontakt med bekreftede kjøpere, så du kan være sikker på at du leser anmeldelser fra ekte kunder.
Bare kunder med kjøpsbevis kan legge igjen en Feefo-anmeldelse. Vi kvalitetssikrer dette ved å ta kontakt med kjøperne rett etter transaksjonen.
Vi kontrollerer at anmeldelsene kommer fra ekte kunder ved å knytte dem til et salg eller en transaksjon. Folk inviteres bare til å legge igjen en anmeldelse etter at de har kjøpt noe fra virksomheten.
Vi kontrollerer at anmeldelsene kommer fra ekte kunder ved å knytte dem til et salg eller en transaksjon. Folk inviteres bare til å legge igjen en anmeldelse etter at de har kjøpt noe fra virksomheten.