Great product, delivered quickly and on time. Was able to get floorings of our choice and all accessories, like beading, radiator pipe surrounds, skirting, architrave and top quality underlay...
I was not happy with the sales advice and after sales service. When I reported the fact that the pack I opened was not as I had been previously advised and reassured by a sales consultant. It...
Meer lezen
Darren
Wood Floor Warehouse
7 years ago
I am sorry that you were not pleased with the product overall.
With all real wood floors, natural variations in colour are not uncommon. This is something that is unavoidable when buying any type of natural flooring in stone or wood, especially in more rustic grades. We do explain this on our website and we also recommend buying a little extra for waste, so if you do receive some planks that you are not pleased with, there is enough product to complete your installation.
Excellent choice of unusual laminate flooring finishes and all at great prices - I have a portfolio of 5 properties and have used Robinwood and Eurogrey oak a few times. Helpful staff in the showroom...
Meer lezen
Productbeoordelingen
Datum van aankoop: 01/02/2019
0
Delen
Betrouwbare klant
7 years ago
Got what we needed, at good price & in good time.
Productbeoordelingen
Datum van aankoop: 14/11/2018
0
Delen
CU
Customer
7 years ago
Wat Customer zei over Wood Floor Warehouse:
Great service, very helpful floor look great
Thanks
By not treating their customers like potential criminals more or less accusing me of trying to get 2 more packs of flooring when everyone one in 2 of the packs were damaged! And review their...
Meer lezen
Darren
Wood Floor Warehouse
7 years ago
I am sorry that you are unhappy with your experience at Wood Floor Warehouse.
All of our products are insured against courier damage, but like any company using couriers to deliver goods, we must ask that they are checked on delivery (or within 24hrs).
It was stated that you had 2 completely damaged packs, but no evidence was ever provided to us of this, and the goods were not signed for as damaged. We were only notified 2 weeks after you had received the goods.
With our any proof of damage, unfortunately, we cannot issues refunds or replacements.
Onze onafhankelijke prijzen erkennen de topmerken op het gebied van klantenservice. De winnaars worden bepaald op basis van de beoordelingen die ze van hun klanten krijgen.
We verzamelen onafhankelijk feedback namens de bedrijven die met ons samenwerken. Ons platform benadert alleen geverifieerde kopers, dus je kunt er zeker van zijn dat je beoordelingen van echte klanten leest.
Alleen klanten met een aankoopbewijs kunnen een Feefo-beoordeling achterlaten. We zorgen hiervoor door kopers direct na hun aankoop te benaderen.
We controleren of beoordelingen van echte klanten zijn door ze te koppelen aan een verkoop of transactie. Mensen worden alleen uitgenodigd om een beoordeling achter te laten na een aankoop bij het bedrijf.
We controleren of beoordelingen van echte klanten zijn door ze te koppelen aan een verkoop of transactie. Mensen worden alleen uitgenodigd om een beoordeling achter te laten na een aankoop bij het bedrijf.