I had to pay to return faulty earrings which I was not happy about costing me nearly £8 to return them.
Craig
Hot Diamonds
5 years ago
Good afternoon,
I am very sorry to hear about both the faulty earrings, and the costs incurred to return them. We do provide paperwork with each order that details our Free Returns Service. This involves creating a pre-paid postage label which avoids any return costs. Please accept my apologies if this was not very clear.
With kind regards
Craig
EE
Elaine Ellis
5 years ago
Hi this is what I was advised to do by a member of the team when I phoned up by using the phone number on the back of the paperwork which is customer service.
One item ordered was imperfect so not shipped. Second item has broken after a few weeks
Adryan Cresswell
Hot Diamonds
5 years ago
Dear customer,
I am so sorry! It is very unusual for our customers to experience quality issues with our jewellery as you can see from our overall product rating of 4.8/5, but of course this doesn't help you. I cannot apologise enough for the issues you have had with this order. I can see its been a frustrating experience.
I have spoken to my colleague in customer services and we have agreed that it is only right, under the circumstances, to offer you a gesture that we hope will turn a negative experience into a more positive one. He will be in touch with you directly to explain what we have discussed.
Once again, please accept my sincere apologies for the problems you have experienced - we will do our best to put this right.
Kind regards,
Adryan.
I shop regularly with hot diamonds and the quality and speed of delivery is fantastic. Although the packaging is beautifully done I do think it could be smaller. I ordered a coin for my emozioni...
I bought a beautiful bracelet for my girlfriends birthday, she loved it but unfortunately after a few times of wearing it she noticed that a Diamond had fell out of its housing. We emailed hot...
I received no confirmation of shipment, and it has been over a week since my order.
Adryan Cresswell
Hot Diamonds
5 years ago
Dear Customer,
I am so sorry that you did not receive your order confirmation and order dispatched emails - sometimes these go into the recipient's spam folders. It must be very frustrating not to receive them and therefore be unaware that your order is on its way. As you are in the USA, the carriage takes longer than in the UK which is why you do not receive your order very quickly, as is normal with our domestic deliveries.
As we explained to you via email, your order arrived in the USA on 17th August and is now in transit for delivery.
Once again, I am so sorry you did not receive your order confirmation and dispatch e-mails, but rest assured your order is on its way to you in the USA - I hope you love the jewellery when it arrives! If you have any further problems, please do not hesitate to get in touch.
Kind regards,
Adryan.
Mēs patstāvīgi vācam atsauksmes to uzņēmumu vārdā, kas ar mums sadarbojas. Mūsu platforma sazinās tikai ar pārbaudītiem pircējiem, tāpēc varat būt droši, ka lasāt reālu klientu atsauksmes.
Feefo atsauksmi var atstāt tikai klienti ar pirkuma apliecinājumu. Mēs to nodrošinām, sazinoties ar pārdevējiem uzreiz pēc darījuma veikšanas.
Mēs pārbaudām, vai atsauksmes ir no patiesiem klientiem, saskaņojot tos ar pārdevumu vai darījumu. Cilvēki tiek aicināti atstāt atsauksmi tikai pēc pirkuma veikšanas no uzņēmuma.
Mēs pārbaudām, vai atsauksmes ir no patiesiem klientiem, saskaņojot tos ar pārdevumu vai darījumu. Cilvēki tiek aicināti atstāt atsauksmi tikai pēc pirkuma veikšanas no uzņēmuma.