Worst customer service received ever my package was delivered to the wrong address since their system at the time of payment did not allow me my address to ship, it was sent to the wrong address and...
자세히 읽기
Customer Support
Poly Performance
6 years ago
We are very sorry for the issues you experienced with your order. We shipped the item to the address provided on the order. After your order was placed, we reached out to notify you that the item was on backorder for several weeks, but you did not notify us that the address was incorrect. We were only notified that the address was incorrect 5 days after the item had already been delivered. Unfortunately by then there is nothing we can do as the item was no longer recoverable.
제품 리뷰
Customer Support
Poly Performance
6 years ago
We are very sorry for the issues you experienced with your order. We shipped the item to the address provided on the order. After your order was placed, we reached out to notify you that the item was on backorder for several weeks, but you did not notify us that the address was incorrect. We were only notified that the address was incorrect 5 days after the item had already been delivered. Unfortunately by then there is nothing we can do as the item was no longer recoverable.
구매일: 22/01/2020
1
공유
TC
Trusted Customer
Feefo 인증됨
6 years ago
Poly Performance에 대한 Trusted Customer의 의견:
Awesome tool, easy to use, and universal
제품 리뷰
구매일: 20/02/2020
0
공유
TC
Trusted Customer
Feefo 인증됨
6 years ago
Poly Performance에 대한 Trusted Customer의 의견:
waited a week to send the part? now it will what another week?
Customer Support
Poly Performance
6 years ago
Sorry for the delay in sending out your order. Sometimes, we are at the mercy of our vendors to supply us with replenishment stock. We appreciate your patience.