Absolutely fine that they did not have what i wanted in stock and let me know via email however since heard nothing
Tom
Pockets
3 years ago
Hello Megan,
Apologies for the delay in response. I have taken a look into this for you and have seen that your order was in fact sent out from our Newcastle-Under-Lyme store on the 25th of December, according to the tracking attached to your order from DHL (#557394560) it was delivered safely to your shipping address on Monday 28th December, of which was before this review was placed. I'm sorry you feel that your Pockets experience hasn't gone how you'd of liked it too. As you received the parcel, we wouldn't have needed to refund you without a return of the product. Best wishes, Nikita - Pockets
제품 리뷰
Tom
Pockets
3 years ago
Hello Megan,
Apologies for the delay in response. I have taken a look into this for you and have seen that your order was in fact sent out from our Newcastle-Under-Lyme store on the 25th of December, according to the tracking attached to your order from DHL (#557394560) it was delivered safely to your shipping address on Monday 28th December, of which was before this review was placed. I'm sorry you feel that your Pockets experience hasn't gone how you'd of liked it too. As you received the parcel, we wouldn't have needed to refund you without a return of the product. Best wishes, Nikita - Pockets
Great customer service on phone and quick delivery via online order.
제품 리뷰
구매일: 16/11/2022
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
3 years ago
The gilet was advertised as a size 46 (xxl) but when it arrived it was a 36 uk (s) and Italian 46 (s). This was not noted on the point of sale.
Tom
Pockets
3 years ago
Hello,
Apologies for the delay in response. We're sorry you were unsatisfied with the sizing. I have taken a look into your order from November and noticed you didn't return the item. As you were unhappy regarding the product you received, had you of contacted us and returned it, we would've been more than happy to provide a refund or exchange for the required size. Best wishes, Nikita - Pockets
The packaging (tissue paper and plastic delivery bag) was not up to the usual standard I’ve come to expect from Pockets.
Tom
Pockets
3 years ago
Hello,
Thank you for your review. Apologies for the delay in response. We appreciate all feedback and will take on board what you've said. We pride ourselves on the time and care spent whilst packing deliveries and we're sorry you felt your order was not up to scratch in regards to the packaging. Best wishes, Nikita - Pockets
제품 리뷰
Tom
Pockets
3 years ago
Hello,
Thank you for your review. We hope the recipient loved their Christmas gift.
Best wishes, Nikita - Pockets
You can now shop online and experience great advice, impeccable service and the latest looks all within a few clicks.
We're passionate about menswear and stock some of the worlds finest brands such as Moncler, C.P. Company, Hugo Boss, Belstaff, Paul Smith, Aqua di Parma, Canali, Stone Island and Burberry to name but a few.
You can now shop online and experience great advice, impeccable service and the latest looks all within a few clicks.
We're passionate about menswear and stock some of the worlds finest brands such as Moncler, C.P. Company, Hugo Boss, Belstaff, Paul Smith, Aqua di Parma, Canali, Stone Island and Burberry to name but a few.