Arrived next day. Well packed and lovely. Easy to order. Live the ling lengths.
0
공유
DT
Daniela Twellmeier
Feefo 인증됨
8 days ago
Long Tall Sally에 대한 Daniela Twellmeier의 의견:
Bester Shop
Gut.
Hoffe werden wieder ein Teil in der EU, damit das einkaufen noch besser wird.
Vermisse die Shops in Deutschland.
0
공유
AK
Amna Kashif
Feefo 인증됨
GBR
8 days ago
Long Tall Sally에 대한 Amna Kashif의 의견:
Definitely buy again
Outstanding service, really fast delivery, and excellent packaging.Very happy with my purchase
0
공유
CM
Carolyn Mitchell
Feefo 인증됨
GBR
8 days ago
Long Tall Sally에 대한 Carolyn Mitchell의 의견:
Tweed trousers
Service is always excellent
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
8 days ago
Horrible experience
horrible, charged $22 for a return from the US without letting me know they would do this and I had to prepay $22 on top of the original purchase price to even be authorized a return. I mailed it...
자세히 읽기
Michelle
Long Tall Sally
8 days ago
We’re very sorry to hear about your disappointing experience with Long Tall Sally. We understand how frustrating it must be to incur unexpected return costs and then have to wait for your refund.
We can see that your return was sent by you on 02/10/2026. As your parcel is being returned to our UK warehouse, we kindly ask that you allow up to 28 days for your return to arrive and for your refund to be processed and issued.
We apologise for any inconvenience caused and appreciate your patience and understanding while we await the arrival of your return.
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
8 days ago
Extremely happy with my purchase and would look there first in future
Very prompt and kept up to date. Easy to order lots of choice and sizes
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
8 days ago
Really disappointed with the service
The dress is still showing as undelivered on the app so I couldn’t send it back myself. I was given a link to follow to send it back and I haven’t heard anything back at all. SHAMBLES!!!!
Michelle
Long Tall Sally
8 days ago
We’re very sorry for the frustration and inconvenience this has caused. We understand how disappointing it is not to receive an update, especially when you’ve followed the link provided to arrange your return.
We can confirm that your return has not yet reached us. However, please rest assured that as soon as your return arrives and is processed, you will receive an email notification confirming that your return has been received and your refund has been issued.
Thank you for your patience and understanding. We apologise again for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
8 days ago
Awesome products, customer service mostly invisible
Customer service is mostly invisible. Hard to reach and many E-mails go unanswered.
Michelle
Long Tall Sally
8 days ago
Thank you for your feedback. We’re delighted to hear that you’re happy with our products, but we’re sorry to hear your concerns regarding customer service. We’ve checked our records and, at present, our UK customer service team hasn’t received any contact from you. We’d appreciate the opportunity to look into this further, so please keep an eye out for an email from us requesting a few more details. We apologise for any frustration caused and thank you for bringing this to our attention.
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
Feefo 인증됨
8 days ago
Would have no hesitation buying an item from L T S in the future. Very happ