The excellent experience starts with their website which is very clear and easy to use. It is also full of great products at very reasonable and competitive prices. The goods I ordered were...
자세히 읽기
제품 리뷰
구매일: 17/10/2017
0
공유
TC
Trusted Customer
8 years ago
cardfactory에 대한 Trusted Customer의 의견:
Loved them. Good quality
제품 리뷰
구매일: 27/10/2017
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
8 years ago
Love the cards you do, never failed me yet. Thank you
Absolutely disappointed ! I will not be using you again !!!!! I ordered a personalised card 20/11/17 just like I had previously done and it didn't arrive until 25/11/17 3 days too late ! I had even...
자세히 읽기
Adam
cardfactory
8 years ago
Thank you for you feedback. I am very sorry for the poor experience you have received with this order. This is not our usual level of service. I cannot see any communication from you in regards to this order on our system. We do recommend if you have an issue that you contact us so we can get this resolved as soon as possible for you.
On this occasion, as the delivery was later than we would have expected we have refunded you in full for this order. We hope if you order with us again we can provide a better experience and higher level of service for you.
제품 리뷰
구매일: 13/10/2017
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
8 years ago
Fast delivery, good quality items. I would recommend card factory.
제품 리뷰
구매일: 13/10/2017
0
공유
신뢰할 수 있는 고객
8 years ago
Value for money, arrived on time, would recommend
제품 리뷰
구매일: 19/10/2017
0
공유
TC
Trusted Customer
8 years ago
cardfactory에 대한 Trusted Customer의 의견:
Everything great price and delivery
Adam
cardfactory
8 years ago
Thank you for your great feedback. We hope you continue to shop with cardfactory.co.uk and tell all your friends about the fantastic service you have had.
제품 리뷰
구매일: 31/10/2017
0
공유
TC
Trusted Customer
8 years ago
cardfactory에 대한 Trusted Customer의 의견:
THE CARD WAS RECEIVED ALL CREASED UP AND MY GIRLFRIEND WAS NOT VERY HAPPY AT ALL..
Adam
cardfactory
8 years ago
Thank you for your feedback. I am very sorry for what has happened with this order, this is not our usual level of service. I cannot see any communication from yourself in regards to this order on our system. We do recommend you contcact us directly with any issuses so we can get these resolved as soon as possible.
As the card had arrived damaged, we have refunded this for you as well as your postage charge. I hope if you choose to order with us again we can provide a better experience for you and higher level of service.
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets