Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. We can see by our records that we have received these back and a refund was processed on the 05.05.2026, this will show in your account within 4 working days of this date.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
HE
Heather
5 days ago
Got a refund for 2 pairs of sandals and kept 2 pairs. Mum loves the ease of trying on cosy feet shoes at home in the morning then later on in the day when her feet are more swollen before she chooses which to keep
商品のレビュー
Emma
Cosyfeet
5 days ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. We can see by our records that we have received these back and a refund was processed on the 05.05.2026, this will show in your account within 4 working days of this date.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
HE
Heather
5 days ago
Have received a refund. Thank you. Kept 2 pairs of shoes and sent 2 pairs back
Emma
Cosyfeet
5 days ago
Thank you for your feedback.
We are pleased to hear that you are happy with your recent order from Cosyfeet.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
HE
Heather
5 days ago
Thank you
Emma
Cosyfeet
5 days ago
Thank you for your feedback.
We are pleased to hear that you are happy with your recent order from Cosyfeet.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
Helpful and prompt, my goods arrived in just 4 days.
Emma
Cosyfeet
5 days ago
Thank you for your feedback.
We are pleased to hear that you are happy with the service you received from Cosyfeet.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
商品のレビュー
Emma
Cosyfeet
5 days ago
Thank you for your feedback.
We are pleased to hear that you are happy with your recent order from Cosyfeet.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
Emma
Cosyfeet
5 days ago
Thank you for your feedback.
We are sorry to learn that the order has proven to be unsuitable. We can see by our records that we have received these back and a refund was processed on the 08.05.2026.
If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.