I ordered the SUP on line and it arrived a couple of days later, simple as that. I have checked it and blown it up in the lounge. Everything appears ok. The last few psi (up to the limit of 15) take...
These guys are quick! I phoned to check on stock and ordered straight after, the SUP then arrived at my door 24hours after with tracking and an hour slot from the couriers!
I had, what could only...
Olvasson erről többet
Vélemények a termékekről
Vásárlás dátuma: 08/06/2020
0
Megosztás
TC
Trusted Customer
Feefo által hitelesített
6 years ago
Mit mondott Trusted Customer The SUP Company kereskedőről:
Amazing service, already bought from them again!
Vélemények a termékekről
Vásárlás dátuma: 09/06/2020
0
Megosztás
TC
Trusted Customer
Feefo által hitelesített
6 years ago
Mit mondott Trusted Customer The SUP Company kereskedőről:
This is the fourth purchase from SupCo and all have been fast delivery and fuss free ordering.
I contacted the customer service via the chat system and my query was handled quickly and to my...
Olvasson erről többet
Vásárlás dátuma: 12/06/2020
0
Megosztás
TC
Trusted Customer
Feefo által hitelesített
6 years ago
Mit mondott Trusted Customer The SUP Company kereskedőről:
I was initially sent the wrong product
(roof bars).
However, after speaking with Jessica,
this was very quickly and easily resolved.
I could not have wished for a more communicative, patient person....
Horrible customer service! I spent hours to figure out my delivery. Firstly, the prices for shipping are misleading and only after you purchase a 1000 pound board, it is mentioned you have to still...
Olvasson erről többet
Tony
The SUP Company
6 years ago
Hi Karl,
Thank you for leaving a review. Our terms for delivery are clearly laid out on the delivery page of our website with links to this page being present on every product page including the items you purchased. Delivery to the Republic of Ireland is highlighted as incurring a 99 GBP charge - https://www.thesupco.com/delivery-i5
Your order was placed on the 7th June and Jessica contacted you on the 8th June indicating a delivery charge was outstanding. This was confirmed via email promptly and your misunderstanding of the cheaper charge as per Northern Ireland answered.
Jessica kept you updated through this entire process via email as well as forwarding you tracking upon your orders dispatch.
We have also checked the delivery label as against your delivery address and both are showing the same information.
While we accept mistakes can and do happen, we put our hands up to these and work with customers to find solutions. In this case, while I am sorry that you are unhappy with your experience on reviewing all the correspondence between yourself and Jessica I cannot see how and where at any point we have fallen short.
Vélemények a termékekről
Vásárlás dátuma: 07/06/2020
1
Megosztás
TC
Trusted Customer
Feefo által hitelesített
Inverness
6 years ago
Mit mondott Trusted Customer The SUP Company kereskedőről:
Arrived within the week as planned and kept updated throughout delivery process. Arrived with clear simple starter instructions. Very pleased with purchase.
A visszajelzéseket a velünk együttműködő vállalkozások nevében, függetlenül gyűjtjük. Platformunk csak ellenőrzött vásárlókhoz jut el, így biztos lehetsz benne, hogy valódi vásárlók véleményét olvasod.
Csak a vásárlást igazoló bizonylattal rendelkező ügyfelek írhatnak Feefo véleményt. Ezt úgy biztosítjuk, hogy a tranzakciót követően azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlókkal.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.
A véleményeket az eladáshoz vagy a tranzakcióhoz társítva ellenőrizzük, hogy valódi vásárlóktól származnak-e. A személyeket csak akkor kérjük fel vélemény írására, ha már vásároltak az adott vállalkozástól.