Inspiring and empowering customers to read, learn, create and play
Service
3.2
/5
5
4
3
2
1
482
93
70
87
385
1,117
ratings over the past year
The Works is no longer an active Feefo customer
Displaying all 269,282 reviews
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Useless service
I didn’t
the whole of my order was cancelled
as they said they had problems in the warehouse,absolutely useless
Didn’t even offer to redo my order,instead cancelled it
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
As detailed on our website, we have been experiencing unexpected delays due to our warehouse move. We are so sorry you have not received your order. Due to the length of the delay the order was cancelled and refunded your order as we are unable to resend.
We are working hard on getting our processes rectified and our despatch times improved.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
MN
Michele Noach
Feefo Verified
GBR
11 months ago
What Michele Noach said about The Works:
Fab books
Efficient, good value, fast delivery, lovely product.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
good service
very good
0
Share
DA
Dawn59
Feefo Verified
GBR
11 months ago
What Dawn59 said about The Works:
Unbelievable Disappointed
I ordered alot of items on The Works on line and after waiting 3 weeks for them they decided that they were moving and there for i won't be getting my order yet!
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
As detailed on our website, we have been experiencing unexpected delays due to our warehouse move. We are so sorry you have not received your order. Due to the length of the delay the order was cancelled and refunded as we are unable to resend.
We are working hard on getting our processes rectified and our despatch times improved.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
KA
Kim Anderson
Feefo Verified
11 months ago
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Purchase made for grandchildren
Nice selection of items, quick delivery.
0
Share
SH
Sadia Hussain
Feefo Verified
GBR
11 months ago
What Sadia Hussain said about The Works:
Good selection of books veey reasonably priced
Good selection of books and very reasonably priced
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Lost parcel
I never received my parcel, it got lost in transit. Had to call up and find out what was happening.
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good morning,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was lost in transit.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has been in touch and has resolved your issues.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Disappointing
Not good. It took 17 working days to receive the goods. Their promise to deliver within 10 working days (and even that is too long) was obviously not met. Not only that three of the six items...
Read more
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was delayed with items missing.
We are working closely with our warehouse to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has been in touch and has resolved your issues.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Very efficient service. Speedy delivery and reasonable prices.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.