Inspiring and empowering customers to read, learn, create and play
Service
3.2
/5
5
4
3
2
1
482
93
70
87
385
1,117
ratings over the past year
The Works is no longer an active Feefo customer
Displaying all 269,282 reviews
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Very disappointed
Although an easy website to order from. I ordered about a month ago for my Halloween party for the grandkids and they still haven’t arrived. Will not be using the works again!
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was lost in transit.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a refund has been issued.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
0
Share
JW
Jean Waugh
Feefo Verified
11 months ago
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Terrible
Terrible!
I waited 4 weeks for my order and had to contact them. It never arrived I had to have a refund. They didn't even offer to re-send my order. Very disappointing!
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was not delivered to you.
We are working closely with our warehouse team to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a refund has been issued as were unable to resend your items on this occasion.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
ES
Esther
Feefo Verified
GBR
11 months ago
What Esther said about The Works:
wide range of creative products, easy to order, swift delivery, great!
This was the first time I had ordered, ONLINE, a product from The Works. (I love visiting their actual store locally) Really easy to view and order from their wide range of items. Product arrived...
Read more
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Poor communication
We ordered a number of items, all items except one were not in stock and were not sent, only sent the one very cheap item available, we were quite shocked to not be contacted to see if we still...
Read more
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was delivered with items missing.
Our records show a customer service adviser has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Good service
Easy to order .Kept in touch about delivery .Arrived well packed ,on time
0
Share
EY
Emily Yates
Feefo Verified
11 months ago
0
Share
CA
Carolyn Alcock
Feefo Verified
GBR
11 months ago
What Carolyn Alcock said about The Works:
Poor communication.
Put order in 2 weeks later still didn't receive order, rang them up to see what had happened, to be told they were behind sending orders out due to moving warehouses, wouldn't have bothered me if we...
Read more
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was delayed due to an issue with the warehouse.
We are working closely with our warehouse team to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Order has been cancelled twice both times after email received to say dispatched.
Slow communication and delivery takes longer than the 10 days from order date.
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear about the issues with your order.
We can confirm that due to our warehouse move, we currently have experienced unexpected issues.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear about the issues with your order.
We can confirm that due to our warehouse move, we currently have experienced unexpected issues.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
11 months ago
Dont order online
Order got cancelled so I reordered and it never came - waste of time and money. Dont order online, stick to just going in
Donna Smith
The Works
11 months ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
As detailed on our website, we have been experiencing unexpected delays due to our warehouse move. We are so sorry you have not received your order. Due to the length of the delay we have cancelled and refunded your order as we are unable to resend.
We are working hard on getting our processes rectified and our despatch times improved.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.