Inspiring and empowering customers to read, learn, create and play
Service
3.2
/5
5
4
3
2
1
458
84
69
82
369
1,062
ratings over the past year
The Works is no longer an active Feefo customer
Displaying all 269,282 reviews
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Parcel not received
I haven’t received my order - it’s now iver a month since making my order. It has not been delivered, nor The Works or Evri are helping me in finding my parcel of books (£30). Really disappointing-...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that you have not received your order.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show that this order was delivered in two packages one on the 17th and one on the 18th of September.
If you have not received your order please contact customer service on 0121 313 6050.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Will be back!
First class service. Notified when in store for collection and earlier than expected, pleasant helpful instore staff. Great price.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Do not order
It was bad I ordered something on 02/09 and it never came
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was lost in transit.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has been in touch and have issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
KS
Karen Saunders
Feefo Verified
GBR
1 year ago
What Karen Saunders said about The Works:
Disappointed
Placed order, took ages to receive a few items from order, random items refunded and then had to chase the majority of order after 3/4 weeks had passed. Asked if order had been dispatched/estimated...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that you did not receive all of your order.
Our records show a customer service adviser has issued a refund, unfortunately due to the warehouse relocation the customer service team were not allowed to offer any resends.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Poor service
I ordered a set of books which didn’t arrive as expected. I was then told there was a delay and finally that the order was cancelled. It’s a good job I had ordered them well in advance for a birthday...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was not delivered.
Unfortunately due the warehouse relocating this has caused unforeseen issues.
Our records show a customer service adviser has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Brilliant
Excellent service and very fast delivery 🚚 would definitely recommend Thank you
0
Share
SB
Sally-Ann beedall
Feefo Verified
GBR
1 year ago
What Sally-Ann beedall said about The Works:
Not satisfied
I didn’t get my order, it took 4 weeks, me constantly going in and ringing up, I ended up calling customer services and they told me half my order was lost so I had to get a refund. I would now not...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was lost in transit.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has been in touch and has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
AM
Amanda
Feefo Verified
GBR
1 year ago
What Amanda said about The Works:
Products great! On-line ordering hopeless
Waited more than 3 weeks to then receive an e mail saying they can’t fulfill my order
Products are great value but order/delivery so poor!
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was not delivered to you.
Unfortunately due to the warehouse relocating this created unforeseen circumstances regarding despatch issues.
Our records show a customer service adviser has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
poor service
ordered books for party presents and they never arrived
0
Share
CR
Caroline Ramirez
Feefo Verified
1 year ago
What Caroline Ramirez said about The Works:
excellent company
excellent website always selling things at very good prices and fast delivery highly recommended company
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.