Inspiring and empowering customers to read, learn, create and play
Service
3.2
/5
5
4
3
2
1
458
84
69
82
369
1,062
ratings over the past year
The Works is no longer an active Feefo customer
Displaying all 269,282 reviews
LG
Louise Gardiner
Feefo Verified
1 year ago
What Louise Gardiner said about The Works:
Disappointed
Poor took weeks and weeks to deliver with no communication from there end, some products ended up cancelled and not refunded also terrible service very disappointing
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
We are extremely sorry that your order has arrived with an item missing.
We can confirm that due to our warehouse move, we currently have unexpected delays with the orders being despatched
Our records show a customer service adviser has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
0
Share
CC
Claire-Louise Costa
Feefo Verified
1 year ago
What Claire-Louise Costa said about The Works:
I ordered 20 books and after 4 weeks of them not being delivered and no communication at all from the works I finally rang up and got a refund, shocking customer service
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
We are extremely sorry that your order was not delivered to you.
We can confirm that due to our warehouse move, this has caused unexpected issues.
Our records show a customer service adviser has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
ZW
Zoe Wyatt
Feefo Verified
1 year ago
What Zoe Wyatt said about The Works:
Not great
No communication about my order. When checking tracking it said order refunded, but no refund had been given. Contacted customer services to be told if I looked at the website I would see there are...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was delayed with items missing.
We can confirm that due to our warehouse move, we currently have unexpected delays with the orders being despatched
Our records show a customer service adviser has issued a refund for the missing items.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Not great
Placed an order of over £30 waiting almost 2 weeks to receive it, didn’t receive anything so contacted the customer service and that took almost a week for anyone to reply. Will not be ordering...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was not delivered to you.
We can confirm that due to our warehouse move, we currently have unexpected delays with the orders being despatched
Our records show a customer service adviser has been in touch and has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Order took ages to deliver was incomplete and I had to tell them what was missing as they thought it was complete. Computer system was not updated correctly
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
We are extremely sorry that your order has arrived with items missing.
Our records show a refund has been issued.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
DJ
Danielle Jones
Feefo Verified
GBR
1 year ago
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
There is a spanner in The Works
The Works distribution is being changed and it seems to have badly affected their ability to fulfil orders. I waited 4 weeks for books ordered in August only to be told that these were out of stock...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was not delivered to you.
We can confirm that due to our warehouse move, we currently have unexpected delays with the orders being despatched
Our records show a customer service adviser has been in touch and has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Order lost
Absolutely gutted about my recent experience from the works. Took about a week after ordering to say that one of the products was out of stock so I would receive a refund for that item (which I did...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was lost in transit.
Our records show that a refund has been issued.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Unfortunately due to the warehouse relocating we were unable to resend the items to you.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Terrible Customer Service
Very poor customer service! Ordered multiple items a month ago. Kept receiving messages that it was on its way. Part order received but after 7 working days no sign of the remaining items. Contacted...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear that your order was lost in transit.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
Our records show a customer service adviser has been in touch and has issued a refund.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
1 year ago
Just a let down
I ordered 5 items, picked the parcels and only two items were recieved. Sent an email asking about the rest of the order, only to be told that 2 items I ordered had been collected. On the same day I...
Read more
Donna Smith
The Works
1 year ago
Good afternoon,
Thank you for your feedback.
I'm very sorry to hear about the issues that arose with your online order.
We are working closely with our couriers to improve the service and appreciate all feedback to help us to look into this further. This will be passed to them to investigate.
We are sorry that issues arose with the stock, as the warehouse was relocating there were some issues with certain stock.
As a Company we take customer service and feedback very seriously and our aim is to continually improve the overall customer service and experience we provide.
Your feedback will be extremely helpful in this respect.
Kind regards,
The Works.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
The Works is one of the UK’s leading multi-channel specialist retailers of value gifts, arts, crafts, toys, books and stationery, with over 530 stores.