Resume Writing Group is no longer an active Feefo customer
Displaying all 1,336 reviews
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
8 years ago
What Trusted Customer said about Resume Writing Group:
Great service, amazing resume!
Your services were so easy to use. I just filled out a short questionnaire, uploaded my current resume and in about three days I had an amazingly written resume.
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
8 years ago
What Trusted Customer said about Resume Writing Group:
Great resume, great experience
It was everything they promised and more. Love my new resume. Love my new cover letter. My writers were easy to work with and the process was simple. Thank you !
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
8 years ago
What Trusted Customer said about Resume Writing Group:
Sorry, but this was a poor job
I was so Happy to get my New Resume back but then I started looking at the details. They had dates wrong, years of service at company wrong and many misspelling through out. These were all the reason...
Read more
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi Kristie,
Thank you for your business and for your frank response. We sent you a draft of your new resume on April 3 with a request for feedback. I do see that you listed a few errors and that we corrected them and submitted a new version to you on April 5---noting reasons why some things were written in the manner in which they were...and inviting any further feedback...We haven't heard from you since : - (
Please let us know if this is resolved or if there is something else you would like to see improved about your new resume. (I do not see any spelling errors--possibly you're seeing a name* misspelled i.e. a carry-over error from the old version you originally submitted to us?)
Sincerely, Andrew Greenstein
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
8 years ago
i love the way the resume was written, i am applying for jobs with my resume and excited that hope i can land on job soon.
Thank you so much
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
8 years ago
What Trusted Customer said about Resume Writing Group:
I had to tweak after I got it and I did not receive everything that I have paid for, so I am very disappointed.
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi Annette,
Thank you for your order- Let's make this right!
I'm sorry for any confusion but professional resume writing is often a highly interactive process involving some ongoing communication between our clients and our team. What we sent to you was a draft to discuss/comment on--so that we could continue on to the final version (or pre-final version if additional revisions were to be deemed necessary).
The only product I see as 'pending' is your LinkedIn Profile--which is on hold awaiting your approval of your new resume. Please give us a call or let us know when a good time to call you is!...
Thank you ! - Andrew G.
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
Puyallup, WA
8 years ago
What Trusted Customer said about Resume Writing Group:
Marginally satisfactory
It was marginally satisfactory. The person basically condensed my extensive resume into three pages. Not very impressive
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi Kevin,
Thanks for your comments. Resume writing is an interactive process. We review your career history, devise a strategy...determine what to include & what not to include (w/ respect to your employment objective)...and then produce a DRAFT for you to review and comment. We then incorporate your comments into a more finalized revision. At this stage, we have only sent you a draft and have received no feedback until this public review. Please log in to your account to post feedback about your resume so we can create that more finalized version.
Standing by to help.
Sincerely, Andrew Greenstein
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
8 years ago
What Trusted Customer said about Resume Writing Group:
Very generic writing style with grammatical errors in the cover letter
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi Grante,
Thank you for your feedback. This first draft of your new resume was designed to be ATS-compliant whereas the original you submitted to us was not. As per our instructions, kindly interact with your lead writer to let her know what you like/don't like so that they can create a more finalized draft of the resume you ordered. I see you received our work more than 2 weeks ago but this is the first we've heard about any dissatisfaction. Neither myself nor my staff see any glaring grammatical errors in the cover letter created on your behalf...but the writer will be happy to discuss/resolve anything else you see...
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
8 years ago
What Trusted Customer said about Resume Writing Group:
Please respond
The service has not been completed and thats why I give it 2 stars. The resume was well written and I've been trying to reach out many times to have a couple of edits done or an opinion on an edit...
Read more
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi Tanner,
Thank you for your comments. I’m happy to resolve this for you!
I do show that you did indeed thank us for the excellent work done on your resume. I also show that our staff and you have exchanged emails and have had productive telephone conversations just this week. On Wednesday night you sent your lead writer an after hours email containing brand new information & requests, correct? She wasn’t in on Thursday and evaluated it today (Friday) but it will take a couple of days because your requests contain things not originally expressed in your order and we want to make sure we do a good job strategically incorporating it and/or advising you accordingly. Does that make sense? You should see something by Monday at the latest.
That said, given that we have written you a great resume, spent time with you on the phone, responded to each email until the recent late night one sent directly to a writer...and continued to agree to help you further...I respectfully request that you reconsider your public 2 star degradation of our company. We are working hard to assist you and will continue to do so.
Please let us know if you have any other questions at all...
-Andrew Greenstein
TC
Trusted Customer
8 years ago
Hello Andrew,
Thank you for the response. I would feel more comfortable keeping my rating until the service is finished and I feel a little better about the situation. I'm not trying to discredit you or your company. I have dealt with some difficult situations here and I don't believe y'all are purposely causing me frustration but that is what I'm feeling at the time. My quickest response from your company came from when I gave it a 2 star rating.
I do not feel like I gave any completely new information, I reworded some things and asked for her opinion on the rewording. I wanted to talk to her via phone, which would have been a short and easy conversation but I later found out that was not an option.
I was greeted by an answering machine that said it would call me back within a couple of hours at the latest. I recieved no response until I called again the next day. The lady apologized and said she had gotten ******* the day before, which I totally understand, I just wish I would have received some notice as I waited by the phone for that phone call.
She advised me to contact my resume writer via the website. I did this and did not receive a response in over 36 hours now. Your disclaimer says the writer will get back within 1 business day. I completely understand if she had a day off, and I will never argue that she needed to be there for me on her day off. She has done a great job on the resume and lord knows everyone needs a break. But, with the disclaimer on your email and me not receiving any word, and with the previous "mix-up" with the phone call not being returned, I feel like it would have been great to get a heads up that she's out of the office and that I should expect the wait to be longer.
I want it to be clear that I understand things come up, and I understand days off. My frustration came from the phone message that said I would hear back in a couple hours at the latest (Exact words I believe), and an email that says "They will review it carefully between resume writing projects and should respond to you within 1 business day or less." Because I felt lost within the costumer service side of your business, I do not feel comfortable changing my rating.
My mind may change as I continue working with you and your company, because I do believe it may have just been a perfect storm of inconvenience but I think its important that you know where I am coming from.
Thanks for the feedback and I how this helps you better understand my rating,
Tanner Trigg
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi Tanner,
The message you sent that wasn’t immediately answered because you sent it directly to one individual who wasn’t working at that time. Your review was answered because that goes to the general company mailbox. The writer will not answer me on her days off either ;)
TC
Trusted Customer
8 years ago
Haha totally understand. Looking forward to finishing the process. From a feedback standpoint from one of your customers though, maybe thats something to look into for the future.
Thanks again and I have no doubt the rest of my experience will be great.
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi Tanner, I'm following up to make sure you're happy with how everything came out. I see you approved your resume on Monday but I haven't seen any updates to your review. Please advise if you need anything else? - Thanks, Andrew
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi Tanner,
I see from where the confusion stems and am having our IT folks add a more detailed status bar to illustrate the progress of pending LinkedIn Profiles. In the meantime, I've cancelled out and refunded that portion of your order for you. I'm glad you liked everything else we did and am happy to personally look over your profile for you if you like as well.
-Andrew
0
Share
Trusted Customer
Feefo Verified
8 years ago
Terrible service
They were very rude and slow. They did not.follow my instructions
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
I'm VERY sorry to hear this! I have just thoroughly reviewed all of the correspondence between yourself and my staff. This is the first we're hearing of any marked dissatisfaction. Please call us ASAP so we can review which instructions you feel we didn't follow...and make this right!
I do find the resume we created for you to be VERY impressive and am not seeing any emails to you that could be construed as rude-- I look forward to discussing!
-Andrew Greenstein
0
Share
TC
Trusted Customer
Feefo Verified
Port Orange,FL
8 years ago
What Trusted Customer said about Resume Writing Group:
Still waiting on my LinkedIn write up to review for acceptance or comment incorporation to submit to all for future offers of employement.
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi David,
Thank you for your message. I do see you liked the resume we created for you a lot.... Correct : ) ? We've been calling you (and emailing you) to get some additional information to complete your LinkedIn Profile. Can you please call us today? Thanks !
Andrew Greenstein
Resume Writing Group
8 years ago
Hi David, Just following up--- It looks like all was completed successfully days ago. If you're happy with it all, please update your review accordingly. If not, please let us know !--- Thank you.....
Internet’s premier service for professional resume writing, cover letter writing, LinkedIn® Profile writing, and career counseling.
Save $10 at checkout for ALL resume services when you use PROMO CODE feefo10offnow
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Internet’s premier service for professional resume writing, cover letter writing, LinkedIn® Profile writing, and career counseling.
Save $10 at checkout for ALL resume services when you use PROMO CODE feefo10offnow
Thank you for your business and for your frank response. We sent you a draft of your new resume on April 3 with a request for feedback. I do see that you listed a few errors and that we corrected them and submitted a new version to you on April 5---noting reasons why some things were written in the manner in which they were...and inviting any further feedback...We haven't heard from you since : - (
Please let us know if this is resolved or if there is something else you would like to see improved about your new resume. (I do not see any spelling errors--possibly you're seeing a name* misspelled i.e. a carry-over error from the old version you originally submitted to us?)
Sincerely,
Andrew Greenstein