mmmm what is their to say very reasonably priced and fairly quick delivery. staff very helpful and polite all in all i will defitnetley use this company again :-)
i was not happy when the boxes where removed the top of all the plants where broken snapped this damage was not done in transit because the box was intact undamaged the plants where forced into the...
Read more
Best4hedging Ltd
best4hedging
14 years ago
We have reviewed your feedback with our Despatch Team. Athough for some plants the tips can be carefully bent to ensure they arrive with our customers in excellent condition it's clear from your comments that some of the plants in your order were not properly packed. If any of the plants cannot be 'saved' or due to the damage caused to them they do not prosper please let us know and we will gladly replace any free of charge.
Paul Shipley, Managing Director
Best4Hedging Ltd
Best4hedging Ltd
best4hedging
14 years ago
We have reviewed your feedback with our Despatch Team. Athough for some plants the tips can be carefully bent to ensure they arrive with our customers in excellent condition it's clear from your comments that some of the plants in your order were not properly packed. If any of the plants cannot be 'saved', are unacceptable to you or due to the damage caused to them they do not prosper please let us know and we will gladly provide replacements free of charge.
Paul Shipley, Managing Director
Best4Hedging Ltd
Thank you for your feedback. Our Despatch Team normally cover the bottom of the boxes they use with a plastic liner, especially if the pots are very wet when these are picked from our stock and stand the pots in an insert in which they are secured. We'll review your feedback and the photograph you have provided with both our Depatch Team and Couriers (as it seems their handling of your plants was also an issue) and agree with them the steps we need to take to ensure other customers do not experience similar service problems. Please be assured if any of the damaged plants fail we will replace them.
Paul Shipley, Managing Director
Best4Hedging Ltd
The Bare Root plants you have ordered are only available between November and April and can only be planted in those months. We take pre-orders throughout the year as these plants are so popular with our customers. If you review our website you will see this information is detailed including in the order section.If you would prefer us to supply you with either Cell Grown or Pot Plants that are currently available then please call us and we can discuss these options with you.
Paul Shipley, Managing Director
Best4Hedging Ltd
A specific date was agreed for delivery at time of order placement---however the carrier took no notice of this instruction and delivered 3 days earlier at 8.30am,which was not at all...
Read more
Best4hedging Ltd
best4hedging
14 years ago
Thank for your feedback. The delivery of your order before the date agreed arose due to an error in our Despatch Team for which we apologise. We receive very few complaints about the packing of orders and always review any feedback with our Despatch Team. As a result I can confirm we have already agreed all orders, where appropriate, must be despatched using a plastic liner and insert to secure the plants. In addition we have spoken to our Couriers (in this instance Parcel Force)as they have also clearly not met our agreed service standards. I'm confident you'll find the laurel plants we supplied are of the highest quality. Should any of the plants fail as a result of being damaged in transit we will gladly replace these.
Paul Shipley, Managing Director
Best4Hedging Ltd
Best4hedging is a large nursery business providing online and telephone shopping to the UK, making gardening easy!
With over 10 acres of hedging plants and several years experience of large volumes of online sales, you can be certain that you're dealing with garden professionals.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Best4hedging is a large nursery business providing online and telephone shopping to the UK, making gardening easy!
With over 10 acres of hedging plants and several years experience of large volumes of online sales, you can be certain that you're dealing with garden professionals.