Service
0
/5
Product
0
/5

5

4

3

2

1

0

0

0

0

0

0

ratings over the past year

Coals2U is no longer an active Feefo customer
Displaying all 9,404 reviews
TH
Thomas
Rosyth
1 year ago
Date of purchase: 16/12/2022
What Thomas said about Coals2U:
Coal took one month to be delivered and was only sheduled for delivery the day before not a very good service hope they can speed things up ,also pre packed coal was soaking wet and had to be dried ou
...
Read all
Merchant Logo
servicedeliveryteam@cplindustries.co.uk
Coals2U
1 year ago
Thank you for your feedback, we apologise on the delay on deliveries we are still taking 10 business days for deliveries, we can only apologise about the fuel been wet when arrived we will log this as a complaint and yourself and explain about the wet fuel.
Product reviews

2
Share
Trusted Customer
1 year ago
Date of purchase: 19/09/2022
Good communication throughout, I was informed of delays due to demand. Driver delivered products where I requested. Products purchased were as described. Overall very good service. Many thanks.
Product reviews

2
Share
Trusted Customer
1 year ago
Date of purchase: 24/09/2022
Try delivering the goods people order!
Merchant Logo
servicedeliveryteam@cplindustries.co.uk
Coals2U
1 year ago
Thank you for your feedback, we was experiencing delays due to high demand of orders with the energy crisis, but the lead times have gone back to normal apologises for any inconveniences this may have caused.
Product reviews

5
Share
PE
Peter Edney
1 year ago
Date of purchase: 12/09/2022
What Peter Edney said about Coals2U:
Deliver what is ordered and communicate with customers.
Merchant Logo
servicedeliveryteam@cplindustries.co.uk
Coals2U
1 year ago
Thank you for your feedback. You placed your order at a time when the order bank was at its fullest and had over exceeded the expectation for the time of the year due to the current climate at the time. Deliveries have been taking longer than the usual delivery schedule. I can see that you have now cancelled your order and had your full refund.
4
Share
RT
Rob Taylor
1 year ago
Date of purchase: 26/09/2022
What Rob Taylor said about Coals2U:
Useless, non-existant service. My order's been 5 weeks now and they still can't tell me when it'll be delivered. The Call Centre say they only know the following day's deliveries and nothing further a
...
Read all
Merchant Logo
servicedeliveryteam@cplindustries.co.uk
Coals2U
1 year ago
Thank you for your feedback- Apologises for any delays and inconvenience this may have caused, everyone is working at the best of their ability to make sure orders are out in a timely manager rest assure you will be notified the day before delivery.
Product reviews

4
Share
Trusted Customer
1 year ago
Date of purchase: 01/09/2022
All the coal was wet
Product reviews

1
Share
CB
colin broder
1 year ago
Date of purchase: 26/09/2022
What colin broder said about Coals2U:
faster delivery let people know when goods are coming ie email or phone, answer phones,answer emails would be nice 31 days to del handful of logs pay pal intervened came next day will not use again
Merchant Logo
servicedeliveryteam@cplindustries.co.uk
Coals2U
1 year ago
apologises for the delays, due to high demand on fuel it did causes delays to happen, you should have been receive regular updates via email or texts
Product reviews

3
Share
SM
Sylvia Mullins
1 year ago
Date of purchase: 28/09/2022
What Sylvia Mullins said about Coals2U:
Kept me informed. Delivery man was very pleasant and helpful.
Product reviews

0
Share
Trusted Customer
1 year ago
Date of purchase: 03/09/2022
Easy to order a fast delivery, price is what it is due to current climate, what more do you need.
Product reviews

0
Share
Trusted Customer
1 year ago
Date of purchase: 07/09/2022
It took about 2 weeks to be delivered but it's hardly the biggest order! They kept in touch and I got a text the day before informing of delivery. The delivery men were outstanding, it was pouring dow
...
Read all
Product reviews

0
Share
About Coals2U
Homefire Group Ltd's network of depots combines the backing of a national company with the friendly, hands-on service that only a local depot can provide.
Read all
CPL Distribution, Westthorpe Fields Road, Killamarsh, Derbyshire, S21 1TZ, United Kingdom
Why trust Feefo reviews?

About Coals2U
Homefire Group Ltd's network of depots combines the backing of a national company with the friendly, hands-on service that only a local depot can provide.