Great service very fast delivery and return customer service also amazing very helpfully and quick to respond
0
Share
TC
Trusted Customer
8 years ago
What Trusted Customer said about Boomerang:
Disappointed
Was charged for a game I never received then told I was banned from they’re services as I didn’t return the disc (that I never received in the first place) I would still be using they’re services...
Read more
Andrew
Boomerang
8 years ago
Hello Jamie
Thanks for your feedback,
I'm sorry to hear that you feel disappointed with our service.
I have sent you a personal email with this information but I haven't heard back from you as of yet.
We have a number of processes in place in the unlikely event a game is delayed or lost in the post. If you didn't receive the disc to being with we would never charge you for this. We would ask you to fill out a lost game form so we could remove the game and then send out a replacement.
I think this might be a case of incorrect information being given. I would like to get this resolved for you and hopefully have you return to using our service.
I hope to hear from you soon.
Thanks Boomerang
0
Share
Trusted Customer
8 years ago
Very good service. I really like it
0
Share
TC
Trusted Customer
8 years ago
What Trusted Customer said about Boomerang:
Excellent service never had any problems and if they did arise they have and would continue to deal with them overall very satisfied and highly recommend boomerang to others great quality and...
Read more
0
Share
TC
Trusted Customer
8 years ago
What Trusted Customer said about Boomerang:
Very good and fast service very helpfull on the phone
0
Share
TC
Trusted Customer
8 years ago
What Trusted Customer said about Boomerang:
Well worth joining. If you are a gamer you need to be here
This company is bang on
0
Share
TC
Trusted Customer
Preston, Lancashire
8 years ago
What Trusted Customer said about Boomerang:
Boomerang are an excellent and essential service for gamers.
An overall awesome experience throughout my time subscribed to Boomerang. From their speedy and reliable dispatch times to their excellent and super helpful customer service. Any time I have had any...
Read more
0
Share
Trusted Customer
8 years ago
As always great communication & easy to use
0
Share
Trusted Customer
8 years ago
Very good service, if you have a problem they will solve it right away, I haven’t had any problems at all, 1st class shipping which is great for getting game quick, games in great condition too, I...
Read more
0
Share
TC
Trusted Customer
8 years ago
What Trusted Customer said about Boomerang:
Strong fundamentals, but the site is a bit of a mess
There is a decent selection, but the website is very tired looking (and hasn't been updated at all in some sense - for example there is no Nintendo Switch category, you have to look under "Wii U")....
Read more
Andrew
Boomerang
8 years ago
Hello Tom
Thanks for your feedback,
I'm really sorry to hear you have some issues with the service.
We've recent updated the website so that now Nintendo Switch has it's own section. You can now find all the Switch games we offer under their own section.
We've not had any reports of the holiday feature not working on the website. However if you we're having issues with this you can contact us Mon-Friday 9-5.30 and we can take a look and even manually set your holiday period for you.
We send rentals out via 1st class Royal Mail delivery, the quoted delivery times are 1-3 days in line with Royal Mail. This is the same for when customers return games to us. We expect games to arrive in 1-3 days however we do have to allow a full 7 days from posting before we can class a game as delayed or potentially missing. If you are waiting for games to arrive back from the postal system we will always give you this time back to your subscription.
If we can help with anything else at all please let me know via email customersupport@boomerangrentals.co.uk
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Thanks for your feedback,
I'm sorry to hear that you feel disappointed with our service.
I have sent you a personal email with this information but I haven't heard back from you as of yet.
We have a number of processes in place in the unlikely event a game is delayed or lost in the post. If you didn't receive the disc to being with we would never charge you for this. We would ask you to fill out a lost game form so we could remove the game and then send out a replacement.
I think this might be a case of incorrect information being given. I would like to get this resolved for you and hopefully have you return to using our service.
I hope to hear from you soon.
Thanks
Boomerang