An für sich habe ich den Service schon öfters genutzt und war vom Preis/Leistung sehr zufrieden
Service nett, sofort bereit
Fahrer/in freundlich
Aber diesmal ging es schief
Landung Airport Lissabon ...
Mehr Info
Kaufdatum: 14/03/2026
0
Teilen
Vertrauenswürdiger Kunde
Von Feefo verifiziert
7 months ago
Taxi from Malaga Airport to Nerja, on time and helpful..
Kaufdatum: 11/03/2026
0
Teilen
JA
Javier
Von Feefo verifiziert
ESP
7 months ago
Das sagte Javier über Shuttle Direct United Kingdom:
I booked a transfer defying clearly number of passengers, luggage and even bulky bags. It recommended a vehicle and so i booked.
My surprise was that a few days before our departure my reservation...
Mehr Info
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
7 months ago
Thank you for your feedback, and please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.
After reviewing your reservation, we found that the vehicle initially recommended and booked based on the information provided regarding the number of passengers and luggage was unfortunately too small to safely accommodate the full group and all baggage, including the bulky items.
For this reason, the booking had to be cancelled and you were informed of the situation We fully understand that this was frustrating, especially since your reservation had already been confirmed and we truly apologize for the disappointment this caused.
We appreciate you bringing this to our attention and will continue working to improve the accuracy of vehicle recommendations to avoid similar situations in the future.
JA
Javier
7 months ago
So sad to see you have to lie to answer my review. I'm happy to share your mail where your indications were that the vehicule was not available any more, then you offered another option including a +255€ that I was supposed to pay. As I wrote you already directy, I'm forced to make an official claim in to the corresponding organisation.
Kaufdatum: 08/03/2026
0
Teilen
JK
Judith Kanzenbach
Von Feefo verifiziert
DEU
7 months ago
Das sagte Judith Kanzenbach über Shuttle Direct United Kingdom:
Unfortunately , the printout of the email from Shuttle Direct indicated a different terminal for arrival. So the driver and I waited at two different terminals in Heathrow, everything took longer,...
Excellent return to Fuerteventura airport service. Pick up on time and stress free. Pick up on inbound was confusing. If you didn’t push for driver’s attention you were left waiting. Someone...
Mehr Info
Kaufdatum: 05/03/2026
0
Teilen
JW
James Walker
Von Feefo verifiziert
GBR
7 months ago
Das sagte James Walker über Shuttle Direct United Kingdom:
They accepted a contract they could not fulfil. On the return journey they said they would phone us. They didn’t. After several attempts we finally got through to them. They identified us and told us...
Mehr Info
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
8 months ago
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that your experience with the shuttle transfer did not meet your expectations. We understand how stressful travel days can be, and we regret any frustration this situation caused you.
We would like to clarify how our shared shuttle service works. The transfer you booked was a shared shuttle, which means it operates on a schedule coordinated among multiple passengers. For this reason, it is mandatory for customers to call to confirm their exact pickup time and pickup point. This requirement is clearly stated in our Terms & Conditions, which are accepted at the time of booking, and it is also mentioned on the travel voucher you received.
While we are glad that you were ultimately able to make the transfer, the situation arose because the agreed procedure for shared shuttle pickups was not followed. These procedures are in place to ensure that all passengers are collected smoothly and on time.
We genuinely regret that this resulted in a negative experience for you. Your feedback is important to us, and we will continue working to make our instructions even clearer for future customers. Should you choose to travel with us again, we recommend considering a private transfer, which offers flexible pickup times and locations for a more personalized experience.
Thank you for your understanding, and we wish you all the best in your future travels.
Vertrauenswürdiger Kunde
8 months ago
We were told on Friday 30 January that Shuttle would call us on Monday 2 February with the pickup time. They never called. We called three times and only got answered once, at 13:20 on Monday 2 February. Your pickup is at 13:58 at Cardinals Entry. That gave up 38 minutes to finish packing, leave the apartment, secure the keys, make our way to the lift, travel to Level 6, street level, walk down Calle Petrel, a road with a steep incline, and find Cardinal. We made it with 5 minutes to spare. Both of us are over 80 years old.
Kaufdatum: 03/02/2026
1
Teilen
JJ
Jarl-G Johansen
Von Feefo verifiziert
NOR
8 months ago
Das sagte Jarl-G Johansen über Shuttle Direct United Kingdom:
The return transfer were not good. We used 3 h and 20 min from Saalbach to Salzburg Airport, 71 km. The driver did not know local traffic and alternative routes.
Transfer from Salzberg Airport to...
Mehr Info
Customer Services
Shuttle Direct United Kingdom
8 months ago
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to hear about the poor experience you had with the return transfer from Saalbach to Salzburg Airport, and for the inconvenience you faced on your arrival transfer as well.
Please accept our sincere apologies for the inconvenience this caused to your journey. We take this matter seriously and will be addressing your feedback with our service supplier to ensure that drivers are properly informed about local traffic conditions and routes.
Thank you again for bringing this to our attention. Your feedback helps us improve our services, and we hope to have the opportunity to provide you with a much better experience in the future.
Kaufdatum: 01/02/2026
0
Teilen
JA
Janet
Von Feefo verifiziert
GBR
8 months ago
Das sagte Janet über Shuttle Direct United Kingdom:
Excellent driver and spacious van.
Sad lack of information re pick up and departure. No texts on day before to give driver’s name.
I had to contact French office to ask for pick up time and then...
Unsere unabhängige Auszeichnung würdigt die besten Marken im Kundenservice. Die Gewinner werden auf der Grundlage der von ihren Kunden erhaltenen Bewertungen ermittelt.
Wir sammeln unabhängig Bewertungen im Namen der Unternehmen, die mit uns zusammenarbeiten. Unsere Plattform wendet sich nur an verifizierte Käufer, so dass Sie sicher sein können, dass Sie Bewertungen von echten Kunden lesen.
Nur Kunden mit Kaufnachweis können eine Feefo-Bewertung abgeben. Dies stellen wir sicher, indem wir uns direkt nach der Transaktion mit den Käufern in Verbindung setzen.
Wir überprüfen, ob die Bewertungen von echten Kunden stammen, indem wir sie mit einem Verkauf oder einer Transaktion abgleichen. Kunden werden erst dann aufgefordert, eine Bewertung abzugeben, wenn sie bei dem Unternehmen gekauft haben.
Wir überprüfen, ob die Bewertungen von echten Kunden stammen, indem wir sie mit einem Verkauf oder einer Transaktion abgleichen. Kunden werden erst dann aufgefordert, eine Bewertung abzugeben, wenn sie bei dem Unternehmen gekauft haben.