Arranging delivery was not easy, not very flexible on delivery days or times.
However actual delivery staff were excellent, they brought the chair in, located it in my room of choice, unpacked it,...
Read more
Cousins Furniture Stores
Cousins Furniture
13 years ago
Thank you for your feedback.
We're sorry to hear you had trouble arranging a suitable delivery date; although our standard delivery area stretches to 40 miles outside of our distribution centres we are occasionally limited to certain routes on certain days depending on your address.
We can only apologise for any inconvenience caused.
We're pleased however to see that you're so happy with your new chair and do hope to see you again in the future.
Unhappy with aftersales service. I was unable to speak to the manager for over two days and that was after I'd rang 3 times.
Cousins Furniture Stores
Cousins Furniture
13 years ago
Thank you for your feedback.
We apologise you were unable to get in touch with our management team regarding your furniture not fitting into the required room and that this had an impact on your experience shopping with us.
Unfortunately, due to varying house layouts we are unable to guarantee that any piece of furniture will fit which is why we ask that you ensure the furniture will fit into your home before purchase as mentioned in our terms and conditions.
Great chair but was given display model without being told and paid full price for brand new product. Purchased chair and went to collect from warehouse the following day. They could not locate it...
Read more
Cousins Furniture Stores
Cousins Furniture
13 years ago
Thank you for your feedback.
We are sorry that we were unable to locate the chair when you can to collect. I have checked your order and it appears that our warehouse manager delivered your chair free of charge as soon as it was located.
The chair that was delivered to you was a brand new chair, not a display model, and the reason it was delivered without packaging is that it was checked before delivery to ensure it was not faulty as you had already had the inconvenience of being unable to collect when you wanted to.
If you would like to have the scratches on the feet repaired please do not hesitate to contact our customer services team on 0121 665 2000.
We have recently purchased several items from Cousins Furniture Stores and we are extremely happy with the quality of the items and professional service we received.
Cousins Furniture is a furniture retailer based in the West Midlands and the North West of England. We have furniture and accessories for every room of the home and have something to suit every style and taste.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Cousins Furniture is a furniture retailer based in the West Midlands and the North West of England. We have furniture and accessories for every room of the home and have something to suit every style and taste.