I was extremely disappointed with the customer service at Cousins. My product was delayed which only came to light when I chased. Then I was promised it would be delivered in the first week of April...
Read more
Cousins Furniture Stores
Cousins Furniture
13 years ago
Thank you for taking the time to leave us feedback. We are sorry that your order was delayed and that you are not happy with the level of service you received from us.
We have looked into your order and can only apologise for the lack of communication from the store. The refund you received on the delivery charge was intended as a gesture of goodwill and is not standard practice as the delivery times quoted are estimates and are subject to change by our suppliers, which is what happened in this case.
Once again we are sorry that you are unhappy with your experience with us and hope you will accept our apologies.
Certainly worth the drive from our home to the store which was over half an hour.
Plenty of choice and the staff were all very pleasant and helpful. It was also a bonus to go into the cafe and have a...
Read more
Cousins Furniture Stores
Cousins Furniture
13 years ago
Thank you for your comments.
We're so pleased to see you enjoyed your visit to our store, and we do hope you continue to enjoy your new furniture.
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 17/02/2013
0
Rhannwch
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
13 years ago
Excellent service and delivery really good. Polite and helpful
Thank you for taking the time to leave us feedback.
We are sorry you are not entirely satisfied with your purchase.
We have passed your comments onto our customer service department who will contact you about your table.
The layout throughout the store gives you ideas of how to style your own home.
Cousins Furniture Stores
Cousins Furniture
13 years ago
Thank you for taking the time to leave us feedback.
We are sorry that you are not entirely happy with your purchase.
If you could contact our customer services department on 0121 665 2000 they will be happy to help you.
Very friendly staff, however bit of an error with delivery times but happily re arranged as their mistake. Delivery men very friendly and very good service recieved.
Happy with the service received. Only issue was with delivery as i had confirmed at the time i was moving into an apartment and space was tight for the sofa to get through the doors. On delivery...
Read more
Product reviews
Dyddiad y pryniant: 01/03/2013
0
Rhannwch
Cwsmer Dibynadwy
Dilyswyd gan Feefo
13 years ago
Ver good and polite service offered. Always helpful when asked questions.
Cousins Furniture is a furniture retailer based in the West Midlands and the North West of England. We have furniture and accessories for every room of the home and have something to suit every style and taste.
We independently collect feedback on behalf of the businesses that work with us. Our platform only reaches out to verified buyers, so you can be sure you’re reading reviews from real customers.
Only customers with proof of purchase can leave a Feefo review. We ensure this by reaching out to buyers straight after their transaction.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
We verify that reviews are from genuine customers by matching them to a sale or transaction. People are only invited to leave a review after purchasing from the business.
Cousins Furniture is a furniture retailer based in the West Midlands and the North West of England. We have furniture and accessories for every room of the home and have something to suit every style and taste.