Excellent
I had some samples delivered which was super quick and I was kept in constant contact with regards to delivery really pleased have already recommended
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
Ověřeno Feefo
3 months ago
Quality grass
Excellent, good quality at competitive price
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
Ověřeno Feefo
3 months ago
Great product.
Fast delivery, great price what’s not to like!
0
Sdílet
JH
james hughson
Ověřeno Feefo
GBR
3 months ago
Co říká james hughson o Grass247:
Service was fine
0
Sdílet
IY
Irene Young
Ověřeno Feefo
GBR
3 months ago
Co říká Irene Young o Grass247:
Yewvista realistic looking grass. 5 stars
Samples helped my decision. Sale price was brilliant. Excellent delivery service. Have recommended it to all my family and friends.
0
Sdílet
RH
Robert Higginson
Ověřeno Feefo
GBR
3 months ago
Co říká Robert Higginson o Grass247:
They do what they say they will do!
Excellent service from the advisers. I gave the ladies my requirements and they suggested 2 styles. They arrange for samples at the same time.
The ordering was done online via the site and was very...
Přečíst další
0
Sdílet
Důvěryhodný zákazník
Ověřeno Feefo
3 months ago
Can't fault them
After being let down by another company when we had a landscape gardener on site, these lads turned up within 48 hours with a better quality product at a cheaper price. Can't fault that
0
Sdílet
MH
Mrs Heron
Ověřeno Feefo
GBR
3 months ago
Co říká Mrs Heron o Grass247:
Awful no customer service & incompetent delivery driver - not recommended
There was no customer service and did nothing to help me or even try to.
They sent an incompetent driver who went the wrong way to me and then put down as failed. They even went pass me to go to...
Přečíst další
Customer Services
Grass247
1 month ago
Good morning,
Thank you for taking the time to leave your feedback following your order.
We are sorry to hear you were disappointed with the delivery service.
Our driver reported no road access on the scheduled delivery date. We can see you contacted our team, who provided options for redelivery. As deliveries are planned up to two working days in advance, redelivery would normally take place within 2–3 working days.
We are sorry this timescale was not suitable on this occasion. We can see your order has since been cancelled and your refund processed.
A member of our team will be in contact to see if there is anything further we can assist you with.
Kind regards,
Jenny
Grass247
Naše nezávislá ocenění oceňují nejlepší značky v oblasti služeb zákazníkům. O vítězích se rozhoduje na základě hodnocení, které obdrží od svých zákazníků.
Zpětnou vazbu shromažďujeme nezávisle jménem společností, které s námi spolupracují. Naše platforma oslovuje pouze ověřené kupující, takže si můžete být jisti, že čtete recenze od skutečných zákazníků.
Recenzi na Feefo mohou zanechat pouze zákazníci s dokladem o nákupu. Zajišťujeme to tím, že kupující oslovujeme okamžitě po transakci.
Ověřujeme, zda recenze pocházejí od skutečných zákazníků, a to tak, že je přiřazujeme k prodeji nebo transakci. Lidé jsou vyzváni, aby zanechali recenzi, až po nákupu v daném podniku.
Ověřujeme, zda recenze pocházejí od skutečných zákazníků, a to tak, že je přiřazujeme k prodeji nebo transakci. Lidé jsou vyzváni, aby zanechali recenzi, až po nákupu v daném podniku.