I only received half my order and had to contact the store to refund me the other half
OPS TEAM
Online Pound Store
6 months ago
Hi,
We’re sorry to hear you were disappointed with your order. Unfortunately, we were unable to fulfil the full quantity due to stock availability, and we apologise that the refund for the missing items was not processed until you contacted us.
This is not the experience we aim to provide, and we appreciate you bringing it to our attention.
Kind regards,
OPS