Could only give 4 stars as when received the box stated that there was 5 dies included, which were missing, contacted straight away upon opening they were missing, still waiting to see if dies...
I placed my first order with them and paid extra for quicker delivery. My order didn't arrive on time despite paying extra, I wasn't contacted to say that my order would be late. The service would...
閱讀更多
Ali - Help Team
HobbyMaker
4 years ago
Good Evening,
Many thanks for your feedback.
We’re sincerely sorry for the delay however to clarify we’re not currently offering premium delivery as orders are being sent directly from the supplier, so we’re unable to control delivery times. Your order was automatically changed back to standard delivery so you weren’t charged the extra for delivery.
We are however pleased to hear that your order has since arrived and you were delighted with your purchase.
Thank you again,
HobbyMaker
產品評價
交易日期: 22/03/2022
0
分享
MP
Margaret Parker
Feefo 驗證
4 years ago
Margaret Parker說了有關 HobbyMaker:
Brilliant service, other than notification of when article should be delivered has been incorrect twice now. There needs to be more communication between delivery service and Jewellery Maker
The top crafting brands, all under one roof. With demonstrations from crafting experts live every day on Freeview 73, Sky 670, Freesat 806 and YouTube. Shop for crafting supplies on our website and join our crafting community on Facebook.
The top crafting brands, all under one roof. With demonstrations from crafting experts live every day on Freeview 73, Sky 670, Freesat 806 and YouTube. Shop for crafting supplies on our website and join our crafting community on Facebook.