The products were very good, a little disappointed when on one card a child's head was partially cut off, unfortunately I didn't notice the fault until it arrived; when reviewing the end product the...
閱讀更多
Kara
cardfactory
7 months ago
Hello Joseph,
We are very pleased to hear that you found the products to be good. We appreciate you bringing this to our attention, and we are glad that you are happy with the gesture.
Kind regards,
Kara
cardfactory
Ordered Mother's day card on Sun 8th March to be sent to my mum. Email said expected Tuesday 10th. Visited on Sunday 15th and card still not received!!! This happened at Xmas too. Sorry Card Factory...
閱讀更多
Kara
cardfactory
7 months ago
Hello Lisa ,
I am truly sorry to hear about your experience. I understand how disappointing it must be when an order doesn't arrive as expected, especially for such a special occasion. I sincerely regret that you are not satisfied.
Kind regards,
Kara
cardfactory
產品評價
Kara
cardfactory
7 months ago
Hello Lisa ,
I am very sorry to hear about your experience. I understand your disappointment, and I regret that we did not meet your expectations.
Kind regards,
Kara
cardfactory
Great choice of cards, great prices. Love that some can be personalised. The site is OAP friendly. Always fast delivery. Cardfactorys my first choice for cards for all occasions.
Kara
cardfactory
7 months ago
Hello,
We are delighted to hear you had such a positive experience! It's fantastic that you found our selection and prices to your liking. We appreciate your kind words.
Kind regards,
Kara
cardfactory
My Mum was really happy with her personalised Mothers Day card, very convenient for me as I live in Australia. She loved her other gifts too, and they arrived really early in time for Mothers day. ...
閱讀更多
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello Louise ,
We're so pleased to hear your Mum was delighted with her personalised Mother's Day card and other gifts, and that they arrived early. It's wonderful that you could send her something special, especially from so far away. We appreciate you taking the time to share your experience.
Kind regards,
Alise
cardfactory
產品評價
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello Louise ,
We are so pleased to hear that you had a positive experience with the Small Classic Bear Soft Toy.
Kind regards,
Alise
cardfactory
Arrived in a box so came with no creases . Cards are nice once you get the hang of personalising it’s easy
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello,
That's great to hear, and thank you for your feedback!
Kind regards,
Alise
cardfactory
產品評價
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello,
Thank you for your lovely review. We are so pleased to hear that you are happy with your card.
Kind regards,
Alise
cardfactory
交易日期: 07/03/2026
0
分享
CM
Clint Mather
Feefo 驗證
7 months ago
Clint Mather說了有關 cardfactory:
Well iv never received my Mother’s Day card and it’s mother day now..vv disappointed when promised it would be here on the 13 th by the latest
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello Clint Mather,
I am very sorry to hear about your disappointment. I understand how frustrating this must be, and I regret that you have not received your card. A member of our team will be in touch to resolve this.
Kind regards,
Alise
cardfactory
產品評價
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello Clint,
I am very sorry to hear that you did not receive your order. I understand how disappointing this must be.
Kind regards,
Alise
cardfactory
I didn't receive a service. The three cards I spent time choosing and customising never arrived. I have a refund but not the needed cards. Will not be using again.
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello Nicky,
I am very sorry to hear about the issue with your order. I understand the disappointment and frustration this must have caused, especially when you had put time and effort into personalising your cards. I can see a member of our team has been in touch via email to resolve this.
Kind regards,
Alise
cardfactory
產品評價
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello Nicky ,
I am very sorry to hear about your experience. I understand your disappointment, and I regret that we did not meet your expectations on this occasion.
Kind regards,
Alise
cardfactory
Easy to choose the things I wanted.
Quick delivery.
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello,
That's great to hear! We're thrilled you had a positive experience and found it easy to choose what you wanted, with quick delivery. We appreciate you taking the time to share your feedback.
Kind regards,
Alise
cardfactory
產品評價
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello,
We are delighted to hear you like the card and the price.
Kind regards,
Alise
cardfactory
You need a new range of cards, they are outdated now.
Alise
cardfactory
7 months ago
Hello,
We appreciate you taking the time to share your thoughts. We understand your point, and we're always working to improve, and I can confirm that we are continuously updating our card ranges to suit as many of our customers needs as possible. We hope to better meet your expectations in the future.
Kind regards,
Alise
cardfactory
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets
At cardfactory we make sharing in and celebrating life’s moments special and accessible for everyone. Our products help to commemorate every occasion, from the everyday to once-in-a-lifetime; yet at prices that help people keep money in their pockets