Thoroughly disappointed with pond plant. Happy with other items purchased over the years, Sadly won’t buy plants again.
I’d recommend for pond equipment etc, but not plants. Maybe this is a one off,...
閱讀更多
Rachel McGuigan
Bradshaws Direct
1 year ago
I am really sorry to hear the plant arrived in less than perfect condition, had you contacted us directly to let us know we would have either arranged a replacement or processed a refund for you right away. Please respond via email to let me know which you would prefer, and we will arrange that for you. Thank you.
可信賴顧客
1 year ago
Contacted Bradshaw, and I should have contacted them in the first place rather than a poor negitive review. Matter has been resolved completely..
Thank you Bradshaw team.
產品評價
上載媒體
查看所有媒體 (1)
Rachel McGuigan
Bradshaws Direct
1 year ago
I am really sorry to hear the plant arrived in less than perfect condition, had you contacted us directly to let us know we would have either arranged a replacement or processed a refund for you right away. Please respond via email to let me know which you would prefer, and we will arrange that for you. Thank you.
Items well wrapped + in good condition. 'Overnight delivery' actually took about 3 days
Rachel McGuigan
Bradshaws Direct
1 year ago
Thank you for your feedback. Your order was placed on a Bank Holiday, so despatched the next working day on an overnight delivery which is why it took an extra day. This is all explained on our website and the delivery date is provided at the checkout when you order, sorry if you missed this. Thank you.
Good afternoon, we don't appear to have any contact directly from you regarding this. Please can you contact us at customer.services@bradshawsdirect.co.uk if you require any assistance. Thank you
very good, efficient ordering mechanism and delivered on time. the item was packed well and arrived undamaged. could not ask for more.A happy event for me and my fish