Unfortunately I had to cancel my trip to the USA due to medical reasons and received a refund for this booking. WHY do Attraction Tickets feel the need to constantly message me with emails asking how...
閱讀更多
產品評價
交易日期: 07/09/2026
0
分享
MW
Martin Welfare
Feefo 驗證
2 days ago
產品評價
交易日期: 10/09/2026
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
2 days ago
推薦
產品評價
交易日期: 10/09/2026
0
分享
可信賴顧客
Feefo 驗證
2 days ago
推薦
Good service. Have used before and will use again.
產品評價
交易日期: 09/09/2026
0
分享
PR
Philip Rooks
Feefo 驗證
GBR
5 days ago
不推薦
Philip Rooks說了有關 AttractionTickets.com:
See first review
Attraction Tickets
AttractionTickets.com
2 days ago
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with the support you received.
We completely understand how frustrating it must have been to experience an issue with your booking. Upon reviewing your booking, we can confirm that the tickets were issued according to the details provided at the time of purchase.
While we genuinely wish we could have made the requested changes directly, we are required to follow the ticket supplier’s terms and conditions. Once tickets have been processed and uploaded to the customer account, changes to the number of tickets, ticket dates or lead passenger details require the existing tickets to be cancelled and re-booked at the current price. Unfortunately, this can result in additional costs, as ticket prices may have changed since the original purchase.
You can find the full terms and conditions here: https://www.attractiontickets.com/en/orlando-attraction-tickets/universal-orlando-all-parks-ticket
As an alternative, we suggested visiting Guest Services at the resort, as they sometimes are able to assist with certain changes directly. We’re very pleased to hear that the team in the USA was able to resolve the issue for you.
We’re sorry that we weren’t able to provide the solution you were hoping for. We always do our best to assist our customers, but there are times when we have to work within the terms and conditions set by our suppliers.
Thank you again for your feedback, and we’re glad that your issue was ultimately resolved.
We hope you had a great time!
PR
Philip Rooks
2 days ago
It's a shame I had to resolve the issue with NO help from yourselves. Had you actually know more about your tickets you would know it doesn't actually matter what name is allocated. If I had just been told this it would have resolved a lot of stress immediately and I would have been more likely to give a better score, maybe even 5.
產品評價
交易日期: 07/09/2026
0
分享
JH
Jeroen Hols
Feefo 驗證
NLD
3 days ago
推薦
Jeroen Hols說了有關 AttractionTickets.com:
Everything is clear, quenstions been answerd fast. Never dissapoints me.
產品評價
交易日期: 02/09/2026
0
分享
SG
Susan Graham
Feefo 驗證
GBR
3 days ago
推薦
上載媒體
查看所有媒體 (2)
Susan Graham說了有關 AttractionTickets.com:
Fabulous !!! at his company will guide you through what can be a very complicated (to us ) process.
Tell them what you want and leave it at that. You will get exactly what you requested and at the...