Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall
Kind regards,
Oliver
Your Customer Service team.
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall
Kind regards,
Oliver
Your Customer Service team.
交易日期: 29/08/2023
0
分享
MJ
Marylyn Jones
Prestatyn
2 years ago
Marylyn Jones說了有關 Age Co Incontinence:
the order was quickly executed and the items received the next day!
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall
Kind regards
Oliver
Your Customer Service team.
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall
Kind regards,
Oliver
Your Customer Service team.
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall
Kind regards,
Oliver
Your Customer Service team.
Age co were fine.
Evri as usual were rubbish as the parcel was ONCE AGAIN left outside even though we were in.
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Good Morning,
Thank you for your email,
I'm so very sorry to hear that the orders have not been delivered to the correct place.
I have put you on the system to have your deliveries delivered via DPD instead for you to hopefully minimise any further inconvenience.
Kind regards,
Shannon,
Your customer service team.
可信賴顧客
2 years ago
Thanks very much.
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
The package arrived slightly earlier than forecast.
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
Great service and quality products. Second time purchasing for my clients and also affordable prices . I would definitely recommend
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Good Morning,
Thank you for your email,
I am so sorry to hear you did not get on with the items.
I have issued a refund for these and reported this to our manufacturing team.
Kind regards,
Shannon
Your customer service team.
交易日期: 29/08/2023
0
分享
可信賴顧客
2 years ago
Easy to order, arrived promptly.
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Good Morning,
Thank you for your email,
I am so sorry to hear you did not get on with the items.
I have issued a refund for these and reported this to our manufacturing team.
Kind regards,
Shannon
Your customer service team.
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
Service and delivery were fine but products could have been better described
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Good Morning,
Thank you for your email,
I am so sorry to hear you did not get on with the items.
I have issued a refund for these and reported this to our manufacturing team.
Kind regards,
Shannon
Your customer service team
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Good Morning,
Thank you for your email,
I am so sorry to hear you did not get on with the items.
I have issued a refund for these and reported this to our manufacturing team.
Kind regards,
Shannon
Your customer service team
Service was good; products are of good quality.. Next day shipping or free shipping would be nice.
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
Easy to order. Reasonable price. Quick delivery. Would recommend for quality cost and service
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
交易日期: 28/08/2023
0
分享
可信賴顧客
2 years ago
Easy to order and arrived ok
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.
產品評價
Customer Delight Manager
Age Co Incontinence
2 years ago
Thank you so much for providing us with your valued feedback, it is greatly appreciated.
I am very happy to see you had a great experience overall.
Kind regards,
Shannon
Your Customer Service team.