My orders have been dealt with quickly and efficiently. The new delivery system works much better/faster than Australia Post did
产品评价
Customer Services UK
WoolOvers
10 years ago
Thank you for your feedback. I am sorry you have received garments which are too large. Please return the garments to our address in Australia which can be found on our website and will be far less expensive for you.
Customer Services UK
WoolOvers
10 years ago
Please return the garments to our Australian Rebound address which can be found on our website. We will be more than happy to discuss any sizing issues you may have with these garments.
购买日期:04/07/2016
0
分享
受信赖的顾客
10 years ago
Have purchased on several occasions. Service and follow up very good.
产品评价
Customer Care Team
WoolOvers
10 years ago
Thank you for your feedback.
The quality of our garments is very important and to ensure the best quality we use wool from Australia and New Zealand as this has the best quality. Whilst we manufacture across the world to ensure the best value for our customers this item was made in China.
Swift delivery & correct products, sizes & colours. I ordered from Australia so the Clothing Sizes for other countries was confusing & not as helpful as your previous Size Guide.
产品评价
购买日期:29/06/2016
0
分享
受信赖的顾客
10 years ago
Wool Overs are to be congratulated on their customer service and speed of delivery to international clients. In all my purchases with Wool Overs, I am very happy with the quality and fitting of the...
Woolovers service is great, and I have recommended it to friends who are also very happy with it. I have purchased quite a few items now and have been very happy with all of them, especially the...
Having received four previous Woolovers orders efficiently during the past few years my most recent one was a disappointment in terms of administration, communication and product quality.
I have...
阅读更多
Customer Services UK
WoolOvers
10 years ago
Thank you for your feedback. I have contacted you directly regarding the issues you have experienced with our Couriers and have passed your comments to the Courier concerned. It is important that our parcels are delivered within the time frame stated and have taken steps to ensure you do not experience this again. I have also forwarded you the $20 Gift Voucher as promised.
产品评价
Customer Services UK
WoolOvers
10 years ago
I am sorry to hear you have experienced Pilling on your garment. You have our assurance that the pills that appear are not a permanent feature on your garment. This is a temporary process that will occur with particularly soft yarns.
Customer Services UK
WoolOvers
10 years ago
I am very disappointed to hear you have received a faulty garment. We have contacted you directly regarding these issues and have offered a full refund for your order and my contact details if I can help you further.
All-natural, all-affordable knitwear specialists. Lovers of superb, all-day, everyday style, we keep it real for you.
Be inspired by our wonderful yarns, wearable styles and fantastic website.
All-natural, all-affordable knitwear specialists. Lovers of superb, all-day, everyday style, we keep it real for you.
Be inspired by our wonderful yarns, wearable styles and fantastic website.