Expired offer, but still accepted the payment. stuck with the paid money. Otherwise, could buy the regular price instead. Instead of paying regular price of $71, paid 30% more, $90 each, for 3...
阅读更多
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for providing feedback. We show that the tickets were unsuccessful at processing. We show that we cancelled and immediately refunded as we were unable to secure the tickets. We are sorry for the inconvenience and technical issue with the processing of your order. We tried to rectify the situation and refund your money since we were unable to secure tickets for you.
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
1 year ago
Great price for sphere
I received great prices on the show at the Sphere in Las Vegas
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for the 5-stars! Glad you were able to save booking the Sphere!
0
分享
BE
Beth
经 Feefo 确认
Nashville, TN
1 year ago
Beth 就 Tripster 说了什么:
Easy!
Easy and worked well to get a big discount on a local attraction.
Brianna
Tripster
1 year ago
Glad you were able to book with ease!
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
1 year ago
Helped fix my reservation.
I accidentally booked the wrong date for my dinner cruise and them know. They fixed it within a couple of days, no problem.
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for the 4-stars! We are happy we were able to help you resolve the date issue.
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
1 year ago
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for the 5-stars!
0
分享
DH
Dexter hughes
经 Feefo 确认
Jackson Ohio
1 year ago
Brianna
Tripster
1 year ago
Thanks for the 5-stars!
0
分享
JK
Jody Keesee
经 Feefo 确认
1 year ago
0
分享
JA
Jackson
经 Feefo 确认
New York
1 year ago
Jackson 就 Tripster 说了什么:
Didn’t honour website
They didn’t give me the seats they promised
Brianna
Tripster
1 year ago
We show that we were able to resolve this for you and the seats you wanted were granted. Was there something more we could do to assist you further?
JA
Jackson
1 year ago
They did resolve it by contacting the theatre. But it still makes me worry that the website offer doesn't automatically match what they sell.
0
分享
受信赖的顾客
经 Feefo 确认
1 year ago
The Worst !!! We Will Never Book Thru “Tripster” AGAIN !! Unsatisfying
The worst experience ever !! This Was In Fact The Worst Trip Ever . You guys Booked Us At The Cheapest , Nastiest, prostitution Fulled Room In Valdosta. There Where Gangs Hanging Outside The Doors...
阅读更多
0
分享
TW
Tiffany White
经 Feefo 确认
Myrtle Beach
1 year ago
Tiffany White 就 Tripster 说了什么:
Great service
Great service, great discounts. Site was easy to use and redeem discounted tickets. Will definitely shop with them again
Brianna
Tripster
1 year ago
Glad to hear you were able to book with ease! Thanks for the 5-stars!